کد خبر: 99887
A

ستایش روزنامه قالیباف از محسن هاشمی

صبح نو مدعش شده است که منازعه میان هاشمی‌ها، جریان اصلاح طلب را متاثر کرده و گسل قدیمی در زمین اصلاحات، را فعال کرده است.

ستایش روزنامه قالیباف از محسن هاشمی

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه صبح نو ارگان تبلیغاتی محمدباقر قالیباف درباره اظهارات اخیر فائزه هاشمی و پاسخ محسن هاشمی به خواهرش نوشت: اگر محسن و تا حدودی یاسر را متعلق به جناح راست‌میانه بدانیم؛ فائزه، فاطمه و مهدی، حتما در جناح چپ رادیکال جای خواهند گرفت. این جناح‌بندی، اصلا معطوف به نوع بازیگریِ بازیگران در میدان فراخ سیاسی در یک بخش، ناحیه یا یک کشور نیست بلکه تفاوت منش و روش سیاسی در یک خانواده پر حاشیه را به تصویر می‌کشد. تفاوت‌ها چنان در میان یادگارهای هاشمی فقید عمیق و پر رنگ است که باعث می‌شود هرازچندگاهی میان فرزندان، نسبت‌ها، شکل بی‌تکلف به خود بگیرد. این اختلافات البته همواره تاثیرات خاص خود را روی کل جبهه اصلاحات به جای گذاشته است.

عملکرد محسن هاشمی با دیگر اعضای خانواده هاشمی به‌خصوص فائزه، فاطمه و مهدی هاشمی در عرصه سیاسی متفاوت است. هر چه دیگر برادر و خواهران شیفته رک گویی و صراحت لهجه هستند، محسن این‌گونه نیست و همیشه تلاش دارد به رسم پدر، جوری سخن بگوید و طوری کنش ورزد، که کمترین گزک را دست منتقدین بدهد؛ بی‌خود نیست که بسیاری محسن را در میان خاندان هاشمی فقید، اشبه به پدر می‌دانند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر