کد خبر: 117248
A
مدیرعامل خبرگزاری میزان اعلام کرد:

«رحیم مشایی» اگر خودش را به زندان معرفی نکند بازداشت می شود

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم چندی قبل طی بازدید از زندان اوین اعلام کرده بود که مهدی هاشمی از اسفندماه گذشته به مرخصی رفته و به زندان بازنگشته است که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت. این در حالی است که رضاگلپور زندانی محبوس در ایران هفته گذشته با ارسال یادداشتی به تحریریه دیده بان ایران عنوان کرده بود که محمود سیف یا همان محسن سجادی نیا از زمان اعلام قطعیت حکمش یعنی در حدود ۶ ماه اخیر عملاً حدود ۵ ماهش را مرخصی بوده است!

«رحیم مشایی» اگر خودش را به زندان معرفی نکند بازداشت می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ مهدی کشت دار مدیرعامل خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه با انتشار یک توییت در شبکه اجتماعی توییتر درباره مرخصی برخی شخصیت های شاخص زندانی نوشت:

حسین فریدون، نعمت‌زاده، رضوی و مهدی هاشمی مرخصی رفته بودند و الان در زندان هستند. حمید بقایی در مرخصی استعلاجی است و در خارج از زندان تحت معالجه است. اسفندیار رحیم مشایی در مرخصی بوده و غیبت کرده است. اگر کفیل مشایی در موعد مقرر نسبت به معرفی وی اقدام نکند از طریق ضابطین نسبت به جلب فرد اقدام می‌شود.

بنابر گزارش دیده بان ایران، علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم چندی قبل طی بازدید از زندان اوین اعلام کرده بود که مهدی هاشمی از اسفندماه گذشته به مرخصی رفته و به زندان بازنگشته است که واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.

این در حالی است که رضاگلپور زندانی محبوس در ایران هفته گذشته با ارسال یادداشتی به تحریریه دیده بان ایران عنوان کرده بود که محمود سیف یا همان محسن سجادی نیا از زمان اعلام قطعیت حکمش یعنی در حدود ۶ ماه اخیر عملاً حدود ۵ ماهش را مرخصی بوده است!/ دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر