کد خبر: 123619
A

گشت پلیس در فضای مجازی فعال شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فعالیت‌ گشت‌های مجازی پلیس خبر داد و گفت: نباید مجرمانی که در فضای مجازی رها شده‌اند فکر کنند که در آنجا نظارتی نیست.

گشت پلیس در فضای مجازی فعال شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار رحیمی درباره طرح‌های پلیس پایتخت برای اجرای امنیت در پایتخت گفت:‌ ما سلسله طرح‌هایی را برای ارتقاء امنیت تعریف کردیم، مثلا در طرح اقتدار پلیس امنیت تاکید کردیم که باید جلوی عرض اندام اراذل و اوباش گرفته شود و امروز با افتخار می‌گوییم که نتیجه اجرای این طرح این شده که اراذل و اوباش دیگر جرأت عرض اندام را در تهران ندارند و ما آنها را از سوراخ موش بیرون می‌کشیم.

رییس پلیس پایتخت ادامه داد:‌ در مورد طرح رعد هم که طرح دیگر ماست، ما به کلانتری‌ها گفته‌ایم که باید کشف محور باشند و با هر نوع جرمی برخورد کنند. ما طرح‌های دیگری را داریم در مورد برخورد با سارقان و مجرمان حرفه‌ای که برای افراد حرفه‌ای و سابقه‌دار است. در این حوزه کارآگاهان پلیس آگاهی ما وارد می‌ شوند.

رحیمی با بیان اینکه طرح ظفر از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام می‌شود، گفت: تا کنون بالغ بر ۱۸ تن موادمخدر را که باید در همین تهران توزیع می‌شد، کشف کرده‌ایم. ما با قاچاقچیان عمده و معتادان متجاهر و … با قدرت برخورد می‌کنیم.

رییس پلیس پایتخت از فعالیت گشت انتظامی در فضای مجازی خبر داد و گفت:‌ پلیس فتای ما امروز با قدرت گشت‌زنی خود را در فضای مجازی شروع کرده است و نباید مجرمانی که در فضای مجازی رها شده‌اند فکر کنند که در آنجا نظارتی نیست. ما در مبارزه با اراذل و اوباش، فروشندگان سلاح، مسائل امنیت اخلاقی و … در فضای مجازی هم پلیس داریم و گشت‌های مجازی ما فعال است. ما با اجرای طرح‌های مختلف با مجرمان هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی برخورد می‌کنیم و در تلاشیم تا امنیت مردم در فضای مجازی برقرار شود و امنیت امروز نتیجه تلاش و اقدامات شبانه‌روزی پلیس است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر