کد خبر: 108222
A

رفیق دوست: رجایی تنها رئیس جمهوری که با رهبر زمان خودش زاویه نداشت

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: مردم به دلیل اینکه هنوز از انقلاب فاصله نگرفته بودند وقتی دیدند در انتخاب اول سرشان کلاه رفته است، این بار با شور بیشتری به صحنه آمدند و کسی را انتخاب کردند که به نظر من تنها رئیس جمهوری بود که با رهبر زمان خودش زاویه نداشت.

رفیق دوست: رجایی تنها رئیس جمهوری که با رهبر زمان خودش زاویه نداشت

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن رفیق دوست با شرکت در برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما درباره چرایی افزایش آراء شهید رجایی نسب به بنی صدر در انتخابات اول انقلاب اظهار داشت: مردم به دلیل اینکه هنوز از انقلاب فاصله نگرفته بودند وقتی دیدند در انتخاب اول سرشان کلاه رفته است، این بار با شور بیشتری به صحنه آمدند و کسی را انتخاب کردند که به نظر من تنها رئیس جمهوری بود که با رهبر زمان خودش زاویه نداشت. 

وی افزود: من از سال ۴۱ با آقای رجایی دوست بودم و تماس مان هم تا دو روز قبل از شهادتش دائمی و نزدیک بود. روزی پیش او رفتم و گفتم آقای رجایی فکر می کنم باید رییس جمهور شوید. او گفت چه فرقی می کند؟ رئیس جمهوری هم مثل نخست وزیری و نخست وزیری مانند معلمی مدرسه کمال؛ انسان وقتی خوب عمل کند، پیش خدا مأجور است؛ فقط دعا کن که  این بار را که روی دوش من گذاشته اند، توان کشیدنش را داشته باشم. 

این فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز هم مردم باید سرنوشت خودشان را، خودشان تعیین کنند و تصور نکنند که مؤثر نیستند. مردم باید با چشم باز به صحنه بیایند و کسی را انتخاب کنند که مرد حل مشکلات باشد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر