کد خبر: 116155
A

احمد زید آبادی: مضحک تر از داستان اخراج «بیژن عبدالکریمی» هم داریم؟

تحلیلگر مسائل سیاسی کشور نوشت: آخر از این مضحک‌تر می‌شود که استادی را برای بحث و گفتگو به شبکۀ چهار سیما و یا مناظره با افراد مدعیِ اصولگرایی دعوت کنند و بعد به دلیل اظهاراتش در این برنامه‌ها او را از دانشگاه اخراج کنند؟

احمد زید آبادی: مضحک تر از داستان اخراج «بیژن عبدالکریمی» هم داریم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی در یادداشتی  نوشت: دکتر بیژن عبدالکریمی از معدود استادان مستقلی است که از سیاست منطقه‌ای و موشکی جمهوری اسلامی دفاع می‌کند. به همین دلیل هم بعضاً مورد طعن و نقد مخالفان نظام است.

حالا گویا او را به دلیل پاره‌ای نقطه‌نظراتش که در سیمای جمهوری اسلامی و یا در مناظره با چهره‌های اصولگرا مطرح شده است، از دانشگاه آزاد اخراج کرده‌اند.

آخر از این مضحک‌تر می‌شود که استادی را برای بحث و گفتگو به شبکۀ چهار سیما و یا مناظره با افراد مدعیِ اصولگرایی دعوت کنند و بعد به دلیل اظهاراتش در این برنامه‌ها او را از دانشگاه اخراج کنند؟

ابن داستانِ مضحک برای خود من هم به گونه‌ای متفاوت رخ داده است. در دورانِ نخست ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، مرا بارها برای مناظرۀ زنده به "رادیو گفتگو" دعوت کردند و من هم نظراتم را به صراحت در آنجا مطرح می‌کردم. پس از دستگیری سال 88 اما همان نظرات به عنوان سند و مدرکِ اتهام مجرمانه علیه‌ام به کار گرفته شد!

در هر صورت، اخراج دکتر عبدالکریمی از دانشگاه مایۀ تأسف است، اما از آن تأسف‌انگیزتر تبدیل دانشگاه‌ها به محلی است که به جای تولید علم و دانش، در بسیاری موارد جهل و خرافه خلق می‌کند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر