کد خبر: 116406
A

امام جمعه کرج: هیچ ساکت فتنه‌ای در دولت نباید مسئولیت بگیرد

حسینی همدانی امام جمعه کرج : اتفاقات شبیه فتنه ۸۸ می تواند معیار خوبی باشد برای محک و شناسایی افراد که در آن زمان چگونه عمل کردند.

امام جمعه کرج: هیچ ساکت فتنه‌ای در دولت نباید مسئولیت بگیرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج اظهار داشت: افراد بی تفاوت و بدون اندیشه سیاسی که در مسایل سیاسی بی تفاوت و خنثی هستند و عکس العمل آنان فقط سکوت است به درد نمی خورند.

وی با ذکر این نکته که انتخاب استانداران در دولت ها همواره یک آزمون بزرگ بوده است افزود: ما مثل همیشه دخالتی در این زمینه نمی کنیم ، اما خط انقلاب و گفتمان انقلاب را تبیین می کنیم و با دقت نظارت و حمایت داریم و در جایی که لازم باشد هدایت هم خواهیم کرد.

حسینی همدانی تصریح کرد: اتفاقات شبیه فتنه ۸۸ می تواند معیار خوبی باشد برای محک و شناسایی افراد که در آن زمان چگونه عمل کردند.

وی با تاکید بر این نکته که معیار و سخنان رهبری را نباید فراموش کنیم، گفت: هیچ ساکت فتنه ای در دولت نباید مسئولیت بگیرد.

نماینده ولی فقیه درالبرز تصریح گرد: رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم تاکید بر انقلابی بودن دارند برای این اساس است که بتوانند با فعالیت های انقلابی تحولاتی در ساختار موجود به وجود بیاورند.

وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: در محیط وزارت خانه آن جو حزب اللهی باید ایجاد کنید با همان بار معنایی که کلمه حزب الهی دارد آدم های متدین بر تصیم سازی تشکیلات حاکم شود.

ضعف دولت کودک کش اسرائیل عیان شد

حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرار فلسطینی‌ها از زندان اسرائیل اشاره کرد و افزود: این موضوع بیانگر ضعف دولت کودک کش اسرائیل را اثبات کرد و رو به زوال بودن اسرائیل غاصب مشخص شد و به زودی شاهد نابودی کامل دولت غاصب اسرائیل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره خوار شدن آمریکا در منطقه به خصوص خروج از افغانستان گفت: این نشانه فروپاشی هیمنه پوشالی کاخ سفید بود.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به سالروز رحلت آیت الله طالقانی، گفت : امام او را ابوذر زمان نامید و همین نکته بیانگر جایگاه این عالم بزرگ بوده است، او در مدت کوتاهی که به عنوان امام جمعه بود با صلابت و صداقت به روشنگری و آگاهی بخشی پرداخت.

حسینی همدانی با بیان اینکه مرحوم طالقانی امام جمعه‌ای در تراز انقلاب بود، افزود: کارنامه زندگی این بزرگ مرد سراسر مبارزه است تا آنجایی که در اعتراض به کشف حجاب و وقایع دوران رضاخان، او را در همان دوره زندانی کردند و در اعتراض به انقلاب سفید شاه هم زندانی و تبعید شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر