کد خبر: 117294
A

رونمایی سری جدید Civi شیائومی ۵ مهر/ ویژگی های گوشی جدید شیائومی

شرکت شیائومی امروز اعلام کرد که تلفن‌های هوشمند جدید Civi را به زودی معرفی می‌کند.

رونمایی سری جدید Civi شیائومی ۵ مهر/ ویژگی های گوشی جدید شیائومی

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شرکت شیائومی امروز اعلام کرد که تلفن‌های هوشمند جدید Civi را به زودی معرفی می‌کند.

این شرکت هیچگونه مشخصاتی از گوشی‌های هوشمند سری Civi را فاش نکرده است ؛ تنها چیزی که مشخص است این است که این مدل شامل چندین مدل است ؛ اما پست ویبو شیائومی می گوید سری جدید دارای طراحی‌های شیک ، متنوع و فناوری تصویربرداری نوآورانه خواهد بود و برای خود طراحی شده است .

شیائومی با انتشار یک پوستر در شبکه اجتماعی Weibo از معرفی جدیدترین گوشی‌های خود با نام Civi در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) خبر داد. محتوای این پوستر به زبان چینی است ولی در آن آمده که گوشی‌های موردنظر از طرح‌های شیک و متنوع و فناوری تصویربرداری نوآورانه بهره می‌برند. به غیر از این هیچ جزئیات دیگری مانند ویژگی‌های ظاهری این گوشی‌ها ارائه نشده است.

اما گوشی‌های شیائومی Civi در بین محصولات این شرکت چه جایگاهی خواهند داشت؟ طبق شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد سری Civi جایگزین سری Mi CC می‌شوند که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها کیفیت بالای دوربین بود. این یعنی احتمالا گوشی‌های جدید شیائومی هم از دوربین‌های قدرتمند و سخت‌افزار میان‌رده بهره می‌برند. یکی از افشاگران مدعی شده که این سری جدید مانند Mi CC با دوربین سلفی قدرتمندی راهی بازار می‌شوند.

در این میان می‌توانیم به شیائومی Mi CC9 پرو اشاره کنیم که از دوربین‌های جذابی بهره می‌برد. این گوشی با دوربین اصلی ۱۸ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین زوم ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی به دست کاربران رسید. همچنین کاربران برای ثبت عکس‌های سلفی می‌توانستند از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره ببرند. این گوشی با قیمت زیر ۵۰۰ دلار راهی بازار چین شد و به احتمال زیاد همین فرمول برای سری Civi شیائومی تکرار می‌شود.

احتمالا طی چند روز آینده جزئیات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود ولی فعلا می‌دانیم که گوشی‌های سری Civi شیائومی در تاریخ ۵ مهر ساعت ۰۹:۳۰ صبح به وقت ایران در چین رسما معرفی خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر