کد خبر: 123581
A

افزایش ارزش یک ارز دیجیتال با توییت ایلان ماسک

توییت کریسمسی ایلان ماسک، ارزش "یو" ارز دیجیتال را ۳۵۰۰ درصد افزایش داد، این یک معجزه کریسمس رمزنگاری است.

افزایش ارزش یک ارز دیجیتال با توییت ایلان ماسک

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارزش یک ارز دیجیتال همنام "سگ ایلان ماسک" در این آخر هفته پس از انتشار عکسی از سگ ایلان ماسک در توییتر، توسط وی که ثروتمندترین مرد جهان محسوب می‌شود، افزایش یافت.

سگ شکاری ایلان ماسک،  سانتا فلوکی نام دارد و پس از آن که ایلان ماسک توییتی درباره سگ خود منتشر کرد، ارزش ارز دیجیتالی گمنامی که از قضا همنام همین سگ است، افزایش یافت.

 طبق داده‌های CoinMarketCap، در ۲۴ ساعت گذشته سهام این شرکت ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.  در ۲۵ دسامبر، ماسک عکسی از سگش که لباس بابانوئل پوشیده بود با عنوان "Floki Santa" منتشر کرد.  سازندگان ارز سانتا فلوکی از این فرصت استفاده کردند تا سکه خود را تبلیغ کنند.  

افزایش ارزش یک ارز دیجیتال گمنام با توییت ایلان ماسک

مانند دوج کوین، سکه شیبا اینو، فلوکینومیکس و سایرین، سانتا فلوکی  توسط تبلیغات شبکه‌های اجتماعی به پیش رانده شده است.  

طرفداران این سکه‌ها معمولاً از یک استراتژی فرسوده پیروی می‌کنند: نام یک سکه را به نام معروف، مانند سگ ایلان ماسک پیوند داده و سپس بی وقفه سکه را به صورت آنلاین تبلیغ کنند تا قیمت آن افزایش یابد.  سودآورترین تبلیغ، نیز همین توییت ساده  مدیر عامل تسلا است.  

البته عمر این موفقیت‌ها معمولا غیر طولانی است، بسیاری دیگر از ارز‌های دیجیتال که بر اساس تبلیغات کوتاه مدت شبکه‌های اجتماعی به قدرت رسیده اند، متعاقباً از کار افتاده و سوخته اند.  

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر