کد خبر: 100575
A

ردپای «علی اصغر عنابستانی» در موسسه مالی اعتباری پیروزان توس+سند/ کاری که عنابستانی با شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان مشهد کرد چنگیز با سبزوار نکرد!

یکی از فرهنگیان شهرستان سبزوار ؛ ماجرای راه اندازی موسسه مالی اعتباری پیروزان توس را روایت می کند. موسسه ای که به همراه شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان مشهد مالباختگان زیادی دارد

ردپای «علی اصغر عنابستانی» در موسسه مالی اعتباری پیروزان توس+سند/ کاری که عنابستانی با شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان مشهد کرد چنگیز با سبزوار نکرد!

به گزارش دیده بان ایران؛ داود نسایی، از فرهنگیان شهرستان سبزوار درباره ماجرای سیلی زدن علی اصغر عنابستانی به صورت یک سرباز راهور نوشت:عناب میوه‌ای باخاصیت است و شاید همین خواص سرشار این میوه خوشرنگ که خرمای چینی‌اش می‌نامند،  عنابستانی را مبتلا به سندروم دست بی‌قرار و سیلی به اختیار کرده‌است!

باور بفرمایید این راه‌یافته دوپینگی به مجلس هیچ  تقصیری ندارد! آن چه نقل می‌کنم نه روایت BBC است و نه نقل قول صدای آمریکا!.

او را شخصا از نزدیک می‌شناسم!

سال ۱۳۷۵ من مدیر دبستان شهید یعفور روستای تبادکان بودم و او  راهنمای تعلیماتی نهضت سواد آموزی! یعنی موقعیت  اداری بنده  از او بالاتر بود!

یک بار تماس گرفت و از اینجانب  خواهش کرد هوای آموزشیاران نهضت را داشته باشم و از فضای مدرسه درصورت امکان یک کلاس برای سوادآموزان به آن‌ها بدهم!

دولت خاتمی روی کار آمد و من اصلاح‌طلب که از قضا منتخب اکثریت مردم در شورای اول بودم، هفت سال از هشت  سال آن دولت  را دیگر مدیر مدرسه هم نبودم بلکه در مدارس روستایی منطقه تبادکان خدمت می‌کردم!

این عنابستانی دیار سربداران در آن زمان با کمک چند نفر از نهضتی‌های دیگر موسسه مالی اعتباری پیروزان توس را راه اندازی کردند (تصویر پیوست در پایین) و از آن‌جا با شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان مشهد با چهل هزار عضو، کاری کردند که چنگیز با سبزوار نکرد!

ایام گذشت و دولت معجزه هزاره سوم روی کار آمد! این آدم در جهشی شگفتی آور ابتدا معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی و چندی بعد استاندار چهارمحال و بختیاری شد و حالا هم به مدد قهر و یأس عمومی مردم و با امدادهای غیبی با رای اقلیتی ناچیز بر صندلی‌های سبز مجلس تکیه زده است! چه طور دچار توهم نشود کسی که از راهنمای نهضت سواد آموزی در فاصله کم‌تر از دو سال موسسه مالی اعتباری به‌راه می اندازد و با شریک اصلی‌اش ابوالفضل سعادتی که رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی شد، ساختمان بولوار مدرس با زیربنای بالای ۱۰۰۰ مترمربع  متعلق به شرکت تعاونی فرهنگیان به ثمن بخس می‌فروشد و بلایی بر سر پمپ بنزین فرهنگیان اول دانشجو می‌آورد که هنوز بعد  از ۱۵ سال  علاج نشده است و بعد هم می‌شود معاون استاندار و استاندار و حالا نماینده مجلس! 

چه طور توقع دارید بادکنکی با ظرفیت کم تحمل این‌همه باد قدرت را داشته باشد!؟گویا گفته است حقوق‌دان و حقوق‌خوان  است! اگر چنین باشد باز هم تقصیر از او نیست، شاید تفسیرش از اصل هفتادوششم قانون اساسی که می‌گوید:« مجلس شورای اسلامی حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد»، این باشد که نماینده مجلس حق کتک کاری همه ملت را دارد!

منبع: دیده بان ایران

ss

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • قلی

    شهری که شه وشحنه وشیخش همه مستند شاهد شکند شیشه که بیم عسسی نیست

ارسال نظر