کد خبر: 100582
A

مردی که کودکی را در ملایر با تسبیح دار زده بود، بازداشت شد

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر بازداشت کودک آزار گفت: ‌فردی که در یکی از شهرستان‌های استان ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

مردی که کودکی را در ملایر با تسبیح دار زده بود، بازداشت شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  عرفان اسماعیل زاده, خبرنگار اجتماعی؛ حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر بازداشت کودک آزار گفت: ‌فردی که در یکی از شهرستان‌های استان ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در  فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار ‌را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان کرده است، افزود: وی اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه ‌انگیزه دقیق و واقعی فرد مذکور در دست بررسی است، تصریح کرد: ‌پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ‌قضایی شده و متهم بازداشت شد.

وی در پایان تاکید کرد: ‌پلیس با اینگونه اقدامات که باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم شریف می‌شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.‌

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر