telegram.php تنبیه دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی یکی از روستاهای ‌استان قزوین+عکس | دیدبان ایران
کد خبر: 100598
A

تنبیه دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی یکی از روستاهای ‌استان قزوین+عکس

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از تنبیه دانش آموز پایه سوم ابتدایی توسط معلم در یکی از روستاهای طارم سفلی دهستان چوقور استان قزوین خبر داد

تنبیه دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی یکی از روستاهای ‌استان قزوین+عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین اظهار داشت: رفتار این معلم دور از انسانیت و آموزه‌های حوزه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش بوده و قطعا هیچ توجیهی ندارد، ما این شخص را به کمیته تخلفات معرفی کرده و در انتظار تصمیم همکاران کمیته هستیم. 

وی با اشاره به تنبیه دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی توسط معلم خود در یکی از روستاهای طارم سفلی دهستان چوقور استان قزوین گفت: این معلم به دلیل سرپیچی دانش‌آموز در حوزه تحصیل دست به تنبیه بدنی زده و حساسیت پوستی دانش آموز موجب ایجاد کبودی روی دست وی شده است. 

وی در ادامه تصریح کرد:  ما از وجود معلمی که این عمل را انجام داده و با اصول تعلیم و تربیت آموزش و پرورش هیچ‌‌گونه آشنایی نداشته، متاسفیم.

اصغری اضافه کرد: معلمی شغل انسان ساز است و برای قرار گرفتن در این صراط باید با مبانی متعالی تعلیم و تربیت آشنایی داشت اما با توجه به جذب نیرو‌های استخدامی خارج از حوزه دانشگاه فرهنگیان، محیط امن آموزش و پرورش دچار مشکلاتی از این قبیل می‌شود و ضرباتی جبران ناپذیر به نظام تعلیم و تربیت کشور وارد می‌شود.

وی در ادامه گفت: در سال تحصیلی جاری و در سال‌های آینده، از ادامه همکاری با این معلم معذور هستیم و بنده شخصا در تماس تلفنی که با اولیا محترم این دانش آموز داشتم از اولیا و دانش‌آموز عذرخواهی کردم و تیمی را مامور کردیم تا با حضور در این روستا از دانش آموز و اولیا وی عذر‌خواهی کنند.

اصغری در خصوص نظارت به فعالیت معلمان در مناطق روستایی عنوان کرد: نظارت آموزش و پرورش در مناطق روستایی حداکثری بوده و در خصوص این اتفاق اداره آموزش و پرورش با تشکیل یک تیم نظارت از سمت ما و تشکیل یک تیم نظارت از سمت اداره کل استان و اداره حراست استان و با ارتباط مستقیم با معاون مدرسه پیگیر این اتفاق خواهیم بود.

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر