کد خبر: 100989
A

اینجا؛ از سازمان نظام روانشناسی به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کنید

نمایندگانی از سازمان بازرسی کل کشور برای بررسی نظرات، پیشنهادات و انتقادات روان شناسان و مردم نسبت به عملکرد سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در این سازمان مستققر شدند.

اینجا؛ از سازمان نظام روانشناسی به سازمان بازرسی کل کشور شکایت کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ در پی انتشار مصاحبه سه تن از روانشناسان و اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با خبرگزاری فارس با عنوان در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران چه خبر است؟ و بیان انتقادات نسبت به عملکرد این سازمان و در اجرای وظائف مندرج در قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و آیین نامه اجرای آن و به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرائی، هیأتی متشکل از بازرسان این سازمان در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مستقر شده وآماده دریافت هرگونه  نظر، پیشنهاد و انتقاد مرتبط با عملکرد سازمان مذکور است.

روانشناسان و مردم می‌توانند با تلفن مستقیم 88225126 یا از طریق سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی https://shekayat.bazresi.ir/​ ثبت کنند.

همچنین نشانی محل استقرار کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور در خیابان جلال آل احمد، ضلع شمالی بین کارگر شمالی و بزرگراه چمران، روبروی خیابان پروانه،کوچه شانزدهم ، پلاک 6 مراجعه کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر