کد خبر: 101242
A

علی انصاریان فوت نکرده است/ لطفاً برای انتشار خبر مرگ از یکدیگر سبقت نگیرید

هر چند وضعیت انصاریان بسیار وخیم است اما این بازیکن سابق فوتبال ایران فوت نکرده و همچنان تعداد زیادی از اهالی رسانه، پیشکسوتان و علاقمندان به وی از جمله میرطاهر مظلومی و ... پشت در بیمارستان فرهیختگان جویای وضعیت انصاریان هستند.

علی انصاریان فوت نکرده است/ لطفاً برای انتشار خبر مرگ از یکدیگر سبقت نگیرید

به گزارش دیده بان ایران؛ از دقایقی قبل در صفحات مجازی و برخی رسانه ها به خصوص اینستاگرام خبری مبنی بر درگذشت علی انصاریان منتشر می شود که با این وجود و به گفته دکتر هاشمیان وضعیت انصاریان همچنان مانند قبل است و ضمن بالا بودن ضربان قلب اکسیژن خون وی هم مدام بالا و پایین می‌شود. خانواده این پیشکسوت و بازیگر فعلی سینما و تلویزیون ایران دقایقی قبل بار دیگر از منزل به بیمارستان آمدند تا پیگیر وضعیت انصاریان باشند.

با این حساب هر چند وضعیت انصاریان بسیار وخیم است اما این بازیکن سابق فوتبال ایران فوت نکرده و همچنان تعداد زیادی از اهالی رسانه، پیشکسوتان و علاقمندان به وی از جمله میرطاهر مظلومی و ... پشت در بیمارستان فرهیختگان جویای وضعیت انصاریان هستند.

به نظر می رسد آفت سبقت گرفتن در انتشار خبر مرگ یک انسان همچنان در جان برخی افراد و به واسطه آنها در شبکه های مجازی همچنان ادامه دارد و به جای اینکه برخی کاربران که در بین آنها افراد سرشناس هم کم نیستند اخبار صحیح را بازتاب دهند دست به اشاعه اخبار کذب می زنند.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر