کد خبر: 101699
A

خبرگزاری اصولگرا: چرا محتوای خبر دیدار مدیر تلگرام با آذری جهرمی شفاف اعلام نمی شود؟

را دانا نوشت: آذری جهرمی در دوران پیش از وزارت خود هم نسبت به پیام رسان های خارجی نگاه ویژه ای داشت.

خبرگزاری اصولگرا: چرا محتوای خبر دیدار مدیر تلگرام با آذری جهرمی شفاف اعلام نمی شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ وب سایت اصولگرای «راه دانا» در دفاع از سفر محمدباقر قالیباف به روسیه و همچنین انتقاد محمدجواد آذری جهرمی از نگاه به شرق در بین اصولگرایان نوشت: آذری جهرمی در سال 93 در قامت رئیس ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات با «پاول دورف» مدیر عامل تلگرام دیدار کرد، اگرچه این دیدار هنوز زیر سوال است و شبهات بسیاری در باره آن مطرح شده اما وی همواره با افتخار از این دیدار یاد کرده است. این درحالی است که استفاده تلگرام در ایران زمینه ای شد تا حدود 4 میلیون کاربر ایرانی به واسطه این پیام رسان غربی لو رفت اما هیچ کس نسبت به آن پاسخی نداد.

این وب سایت در ادامه نوشت: پاول دورف مدیر تلگرام در سفری پنهانی به تهران آمد و با دولتی‌ها به مذاکره نشست؛ توافقات پشت پرده این دیدار و حمایت های دولتی از پیام رسان تلگرام هیچ گاه به طور شفاف اعلام نشد اما نتیجه آن چیزی نبود جز پیشتازی تلگرام در داخل نسبت به سایر پیام رسان ها به طوری که آرام آرام تلگرام به تنها پیام رسان مورد استفاده کاربران ایرانی تبدیل شد.

آذری جهرمی حتی در دوران پیش از وزارت نیز نسبت به پیام رسان های خارجی نگاه ویژه ای داشت. در دورانی که مسئول فضای مجازی برعهده او بود، رهبر انقلاب بارها بر استفاده از پیام رسان های داخلی تاکید کردند اما این مدیر جوان که بعدها به وزارت رسید از ابتدا نیز نگاهش به خارج از مرزها بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر