کد خبر: 102004
A

آیت الله تبریزیان: کرونا حوزه ی تخصصی ماست/ کارشناسان دینی لطفاً عرصه را خالی نکنند

شیخ عباس تبریزیان که خودش و هوادارانش او را پدر طب اسلامی می خوانند، ادعایی جدیدی درباره بیماری کرونا را مطرح کرده است.

آیت الله تبریزیان:  کرونا حوزه ی تخصصی ماست/ کارشناسان دینی لطفاً عرصه را خالی نکنند

به گزارش دیده بان ایران، شیخ عباس تبریزیان که خودش و هوادارانش او را پدر طب اسلامی می خوانند، ادعایی جدیدی درباره بیماری کرونا را مطرح کرده است.

 

آیت الله عباس تبریزیان در کانال تلگرام خود نوشت:

کارشناسان دینی می گویند ما متخصص کرونا نیستیم لذا در این بحث ورود نمی کنیم!

مگر پزشکان (بغیر از ایمونولوژیست، ویروس شناس و اپیدمیولوژیست) متخصص کرونا هستند که در مسئله کرونا ورود می کنند؟!

از جراح، دندانپزشک، پاتولوژیست، اورولوژیست، و...تا پزشک عمومی، پرستار، بهیار، بهورز و مأمور بهداشت محله، درباره ی کرونا اظهار نظر می کنند!

 وقتی هم بگویی چرا مداخله می کنید؟میگویند چون کرونا مباحث حوزه ی سلامت است!

اگر به این دلیل که در حوزه سلامت است، همه ی کادر سلامت اظهار نظر می کنند که دین اسلام بیشترین اهتمام را به حوزه ی بهداشت، تغذیه، دارو، درمان و...داشته است، پس علمای دین هم کارشناس این حوزه هستند.

بلکه کرونا ابعاد روانی، جامعه شناسی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...دارد که باز هم از شئون دین است و پرداختن به آن وظیفه ی کارشناس و عالم دینی است.

کارشناسان دینی لطفاً عرصه را خالی نکنند، کرونا حوزه ی تخصصی شماست، چون دایره ی گسترده ی دین را نمی‌توانیم محدود کنیم.

عباس تبریزیان، فردی که خود را متخصص طب اسلامی و سنتی می‌نامد و طب مدرن را به شدت نفی می‌کند و در همین راستا نیز در بهمن ۱۳۹۸ خورشیدی یکی از معتبرترین کتاب‌های پزشکی جهان به نام هاریسون را به آتش می‌کشد، این اقدام وی با واکنش‌های تندی از طرف جامعه پزشکی و روحانیان رو به‌رو شد./ برترین ها

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • مجيد

    اصل متن ایشون با تیتر کانال شما از زمین تا آسمون فرق میکنه، اصل متن اینه :

    چرا کارشناسان دینی, عقب نشینی می کنند؟!

    🔺کارشناسان دینی می گویند ما متخصص کرونا نیستیم لذا در این بحث ورود نمی کنیم!!!

    🔹مگر پزشکان (بغیر از ایمونولوژیست، ویروس شناس و اپیدمیولوژیست) متخصص کرونا هستند که در مسئله کرونا ورود می کنند؟!

    🔸از جراح، دندانپزشک، پاتولوژیست، اورولوژیست، و...تا پزشک عمومی، پرستار، بهیار، بهورز و مأمور بهداشت محله، درباره ی کرونا اظهار نظر می کنند!

    👈 وقتی هم بگویی چرا مداخله می کنید؟
    میگویند چون کرونا مباحث حوزه ی سلامت است!

    ☑️ اگر به این دلیل که در حوزه سلامت است، همه ی کادر سلامت اظهار نظر می کنند که دین اسلام بیشترین اهتمام را به حوزه ی بهداشت، تغذیه، دارو، درمان و...داشته است، پس علمای دین هم کارشناس این حوزه هستند.

    🔹بلکه کرونا ابعاد روانی، جامعه شناسی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و...دارد که باز هم از شئون دین است و پرداختن به آن وظیفه ی کارشناس و عالم دینی است.

    🔸کارشناسان دینی لطفاً عرصه را خالی نکنند، کرونا حوزه ی تخصصی شماست، چون دایره ی گسترده ی دین را نمی‌توانیم محدود کنیم .

  • مجید

    جوابيه ايشون رو هم بگذارید :
    📌 آیا کرونا باعث ضعف دید برخی اصحاب رسانه شده است !؟!؟

    🔺 این روزها ظاهرا پشت پرده خبری هست که هر اظهار نظری از کانال های طب اسلامی تبدیل به یک سرصدای رسانه ای می شود .

    🔸 البته ما واقعا خوشحالیم که مطالب طب اسلامی این قدر دقیق و ریزبینانه رصد می شود، ولی نکته اش این است که کاش اصحاب رسانه کمی به بینایی خود برسند، زیرا ظاهرا بینایی آنها به شکل فاجعه باری دچار مشکل شده و مطالب را وارونه می خوانند!!!!

    ♨️ شاید هم احتمال دیگری مطرح باشد، معلوم نیست چه اتفاقی درحال افتادن است که می خواهند پوشش داده نشود، مطالب طب اسلامی را تحریف و پر رنگ کرده تا اذهان منحرف شود و از حقیقت دور بماند ....

    🔻 جالب اینجاست که همین امروز خبر شروع فعالیت فناوری مخرب 5G را در یکی از کانال ها مطالعه کردم، خبری که حداقل باید به عنوان تبلیغات وزارت ارتباطات خیلی بولد میشد، ولی در سکوت کامل منتشر شد.....

    🔺 شاید هم در بحث واکسیناسیون مشکلاتی پیش آمده که می خواهند با هیاهو درباره طب اسلامی آن را بپوشانند...

    📌 بهرحال! انسان عاقل اسیر این هیاهوی چند رسانه بیکار و معاند نمی شود، و از حقیقت دور نمی گردد ، حرف های ما واضح، صریح، مستدل و با منبع معتبر است... .

    🔸مطلبی که ما در این مدت بدان رسیدیم این است که یک تیم رسانه ای به طور مداوم به دنبال تخریب طب اسلامی است، و پشت این هیاهوها یک جریان فکری است که هدف آن به ظاهر تخریب طب اسلامی، ولی در باطن هدف دیگری دارد، جریانی که به هر بهانه ای بدنبال زدن دین، روحانیت و مظاهر دین است، جریانی که به دنبال زدن انقلاب شکوهمند اسلامی است، و........... مثلا همین مطلب اخیر ابتدا از شبکه منوتو بدین شکل تحریف شد و سپس به تبع آن تحریف، رسانه های دیگر آن را منتشر کردند ....

    🔹 و جای بسی تأسف است برای برخی خبرگزاری های داخلی که بدون تحقیق و بررسی، مطالب رسانه های معاند را منتشر میکنند ...

    🔅 رسانه ها بجای اینکه به فکر سلامتی مردم باشند، بجای اینکه به معجزات بسیاری که مردم در مورد داروهای طب اسلامی در مورد کرونا گزارش دادند، را مطرح کنند، بجای اینکه روشنگرانه کرونا و وقایع آن را تحلیل کنند، چشم های خود را بسته و دنبال جنجال علیه طب اسلامی هستند...

    🔸 کافی است برای درک این جریان ، به تیترهایی که خبرگزاری ها منتشر کرده اند نگاهی بیندازید، پس از این پیام متن اصلی که اینطور رسانه های زرد تحریف کرده اند را بخوانید ...

ارسال نظر