کد خبر: 102178
A

همسر بهنام محجوبی: هنوز از وضعیت بهنام خبری نداریم/ یک نفر پاسخ بدهد که او در چه وضعیتی است/ مادرش فقط توانست به پایش دست بزند

همسر محجوبی درباره آخرین وضعیت او گفت: فقط می‌خواهم بدانم بهنام در چه وضعیت بسر می برد و چه شده که اجازه نمی دهند او را ببینیم. وی افزود: بهنام تا پیش از زندان مشکلی نداشت، چه اتفاقی در زندان رخ داده که کارش به امین آباد کشید و پس از امین آباد هم وضعیتش وخیم تر شده است.

همسر بهنام محجوبی:  هنوز از وضعیت بهنام خبری نداریم/ یک نفر پاسخ بدهد که او در چه وضعیتی است/ مادرش فقط توانست به پایش دست بزند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح امروز خبری مبنی بر فوت بهنام محجوبی از دراویش گنابادی منتشر شد که با توجه به تایید منابع  نزدیک، در دیده بان ایران نیز منتشر شد. اما ساعاتی پیش مدیر عامل خبرگزاری دستگاه قضاء خبر دیگری مبنی بر زنده بودن او، البته با کمک دستگاه‌های درمانی منتشر شد.

در همین رابطه، گفت و گوی رسانه امتداد با صالحه حسینی، همسر بهنام محجوبی را بازنشر می کنیم. همسر محجوبی درباره آخرین وضعیت او گفت: فقط می‌خواهم بدانم بهنام در چه وضعیت بسر می برد و چه شده که اجازه نمی دهند او را ببینیم.

وی افزود: بهنام تا پیش از زندان مشکلی نداشت، چه اتفاقی در زندان رخ داده که کارش به امین آباد کشید و پس از امین آباد هم وضعیتش وخیم تر شده است. چه دارویی به او دادند که این طور روی تخت افتاده است؟

خانم حسینی در مورد داروهای مصرفی همسرش توضیح داد: ما اطلاع نداریم که به او آنجا چه دارویی دادند. خودش سه دارو برای مریضیش داشت که چیز خاصی نبود اما در زندان داروهای خیلی بیشتری به او دادند. این داروها حالش را بد کرده ولی بهداری زندان توجه کافی نکرده و کمک نکردند تا او داروها را بالابیاورد.

وی ادامه داد: سپس داروها به ریه‌اش برگشته، او به خاطر بی دقتی بهداری و عدم مسئولیتشان به این روز افتاده است. او فقط کمی بعد از فوت آقای دکتر تنابنده دچار اختلال شد که دست و پایش درد می‌گرفت و عرق سرد میکرد و اعصابش بهم میریخت. او مشکلی نداشت. با سه قرص رفت در زندان و قرص ها به ۱۲ تا رسیدند.

وی همچنین در مورد ملاقات مادر بهنام محجوبی با فرزنش نیز گفت: بعد از سه روز و کلی رفت و آمد حدود دو دقیقه توانست پسرش را ببیند و به پایش دست بزند و سریع بیرونش کردند. اصلا نگذاشتند نزدیک برود. ما می خواهیم بهنام را ببینیم و بدانیم او در شرایطی به سر می برد، مرده یا زنده است؟ چرا جواب ما را نمی دهند.

همسر محجوبی در خصوص علائم حیاتی همسرش نیز توضیح داد: دکترها می گویند سطح هوشیاری او روی ۳ است و اگر دستگاه‌ها راجدا کنیم، می میرد. ۳۰ درصد هم علائم تنفس دارد و در واقع مرده حساب می‌شود. اینها را شنیده‌ایم ولی واقعا اطلاعات دقیق‌تر و درست‌تری نداریم.

حسینی همچنین در خصوص ملاقات با همسرش گفت: من در این این مدت فقط پس از امین آباد دیدمش و مادرش نیز دوبار در امین آباد و یک بار در زندان توانست او را ببیند. خود بهنام نمی خواست ما در این شرایط کرونایی به ملاقاتش برودیم و همواره امید داشت که آزاد می‌شود و بر می‌گردد.

منبع: امتداد

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر