کد خبر: 102316
A

یک زن به خاطر رابطه پنهانی با دوست پسرش به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال کار اجباری در آسایشگاه سالمندان محکوم شد

به دنبال شکایت مرد جوان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از همسرش با ادعای رابطه پنهانی و نامشروع با یک جوان؛ همسر این مرد به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال ها کار اجباری به صورت سه روز در هفته و هر روز ۶ ساعت در آسایشگاه سالمندان محکوم شد

یک زن به خاطر رابطه پنهانی با دوست پسرش به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال کار اجباری در آسایشگاه سالمندان محکوم شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  مرد جوان از همسرش با مراجعه به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران مدعی شد همسرش یک جوان  رابطه پنهانی و نامشروع دارد.

وی به دادگاه گفت: مدتی است به رابطه همسرم با یکی از بستگانش به نام رامین مشکوک شده بودم. همیشه آخر هفته ها رامین به بهانه مهمانی به خانه مان می آید و شب را آنجا می‌ماند. همسرم از رامین پذیرایی می‌کرد. به همین خاطر من به رفتار همسرم مشکوک شدم و وقتی این ماجرا را به مهتاب گفتم او حرف عجیبی زد .همسرم گفت حالا که به او مشکوک شده ام می خواهد از من جدا شود. او به دادگاه خانواده آمد و درخواست طلاق داد.

این مرد ادامه داد: درخواست طلاق همسرم در همین دادگاه در جریان است. در این میان یک شب اتفاقی گوشی همسرم را بررسی کردم و به رابطه پنهانی او و رامین پی بردم .من از اون شاکی هستم .

این مرد  پرینت تماس های تلفنی و تصویری همسرش و مرد غریبه را به دادگاه ارائه داد.

ماجرای دستگیری رامین و مهتاب در تهران

با این شکایت برای رامین و مهتاب بازداشت شدند و پرونده شان برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

رامین در دادگاه منکر رابطه پنهانی با زن جوان شد و ادعا کرد به خاطر خویشاوندی به خانه آنها رفت و آمد داشته است.

اما مهتاب ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت :من و همسرم سالهاست با هم هیچ رابطه عاطفی نداریم .من از همسرم طلاق عاطفی گرفته ام و هیچ علاقه ای به ادامه زندگی با او ندارم .

به همین خاطر به دادگاه خانواده رفتم و درخواست طلاق را مطرح کردم. اما چون سه دانگ از خانه مان به نام من است شوهرم چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده تا با این ترفند بتواند خانه را از چنگم بیرون بیاورد. من رابطه پنهانی با رامین قبول ندارم .وی هنگامی که با پرینت تماس های تلفنی و تصویری اش با مرد غریبه روبه رو شد سکوت کرد و حرفی نزد.

در پایان جلسه با قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده رامین را به دو سال تبعید و ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند. زن جوان نیز به ۹۹ ضربه شلاق و دو سال ها کار اجباری به صورت سه روز در هفته و هر روز ۶ ساعت در آسایشگاه سالمندان محکوم شد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر