کد خبر: 102507
A

محمد نوذری، سرپرست استانداری ایلام:مرز مهران برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته می‌شود

سرپرست استانداری ایلام از بستن مرز مهران خبر داد و گفت: فعالیت تجاری مرز مهران به قوت خود باقی خواهد ماند اما اقدامات کنترلی و دقت در رعایت پروتکل‌ها با شدت بیشتری لحاظ می‌شود.

محمد نوذری، سرپرست استانداری ایلام:مرز مهران برای جلوگیری از شیوع کرونا بسته می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرپرست استانداری ایلام از بستن مرز مهران خبرداد و گفت: به جهت اقدامات پیشگیرانه مرز مهران بسته می‌شود اما فعالیت تجاری آن ادامه خواهد داشت.

محمد نوذری عصر امروز در نشست آنلاین با رسانه‌ها از بستن مرز مهران خبر داد و اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا عامل بستن مرز مهران است.

سرپرست استانداری ایلام گفت: بستن مرز مسافرتی مهران از صبح سه‌شنبه اسفند ماه ۹۹ آغاز و تا اعلام وضعیت عادی این تصمیم به قوت خود باقی خواهد بود.

نوذری افزود: فعالیت تجاری مرز مهران به قوت خود باقی خواهد ماند اما اقدامات کنترلی و دقت در رعایت پروتکل‌ها با شدت بیشتری لحاظ می‌شود.

وخیم شدن وضعیت شیوع کرونا در استان‌های همجوار استان ایلام مورد اشاره نوذری قرار گرفت و افزود: اگر مراقبت نکنیم به زودی ایلام نیز به کانون بحران کرونا مبدل خواهد شد.

 

وی به انجام اقدامات پیشگیرانه و اعمال مدیریت قبل از حادث شدن آن تاکید و یادآور شد: تمام تلاش و تمرکز خود را برای جلوگیری از شعله‌ور شدن ویروس مرگبار در استان خواهیم کرد که در این زمینه به شدت نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر