کد خبر: 102758
A

آماده‌باش پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

فرمانده ناجا با بیان اینکه پلیس بیشترین سهم را در پیشگیری از ویروس کرونا داشته است، گفت: پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۹ فرودین آماده باش هستم؛ ما آماده ارائه خدمات به مردم هستیم و باید دید ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی برای عید خواهد گرفت.

آماده‌باش پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران با اشاره به امروز ۳۷ پروژه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افتتاح شد، اظهار داشت: این پروژه با حضور خیرن امنیت ساز و ستاد ناجا امروز مورد بهره لرداری قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: به دلیل ماموریت‌هایی که ناجا دارد باید همواره پیشرفت‌هایی در ساخت و ساز ها داشته باشیم و امیدواریم در سال آینده خلاها را جبران کنیم.

 

سردار اشتری گفت: پلیس بیشترین سهم را در پیشگیری از ویروس کرونا داشته است.

 

وی درباره محدودیت‌های تردد در عید گفت: پلیس از ۲۰ اسفند تا ۱۹ فرودین آماده باش هستم؛ ما آماده ارائه خدمات به مردم هستیم و باید دید ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی برای عید خواهد گرفت.

 

وی اضافه کرد: ممکن است برخی از استان‌ها به دلیل قرمز و نارنجی محدودیت داشته باشیم؛ امروز در استان‌خوزستان محدودیت‌های بیشتری اعمال شد و نیروهای ما در این استان آماده برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

 

منبع: انتخاب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر