کد خبر: 102961
A

سپاه: معاندان ‌با ‌جهت‌دهی مغرضانه ‌زمینه‌ساز آشوب در سراوان ‌شدند‌

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه‌ای در مرز سراوان رخ داد و در این میان رسانه‌های معاند تلاش داشتند تا با فرافکنی، دروغ‌پردازی و جهت‌دهی مغرضانه به اصل واقعیت، زمینه‌ساز ناامنی و آشوب شوند. آنها با مَکر خویش می‌خواستند تا اهل ایمان را به محاسبه غلط بکشانند.

سپاه: معاندان ‌با ‌جهت‌دهی مغرضانه ‌زمینه‌ساز آشوب در سراوان ‌شدند‌

به گزارش دیده بان ایران؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: از مهمترین لوازم تحقق امنیت پایدار، مسئولیت‌پذیری ما نسبت به رشد یکدیگر، انسجام اجتماعی، امید به آینده، مقابله با نفوذ دشمن و پایبندی به قانون است. در این میان؛ براساس قانون، قوای نظامی جامعه باید از یکسو با قانون‌شکنان برخورد کنند و از طرفی دیگر باید حرکت دشمن را در موضوعات مختلف به بن بست بکشانند. انجام صادقانه و بی نقص این دو وظیفه حیاتی و مهم، زیر ساخت کار، تلاش و پیشرفت و با اطمینان، با نشاط و امیدوار را در استان فراهم می‌آورد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی از صبر و بصیرت مردم استان سیستان و بلوچستان در پی حادثه اخیر در شهرستان سراوان تقدیر کرد و اظهار داشت: با سلام و احترام به مردم با ایمان استان سیستان و بلوچستان، مردمانی که در اوج حوادث و فتنه‌های سال‌های گذشته، اهل صبر و بصیرت بوده‌اند و پرچم حقیقت را پیشانی راه خویش قرار داده‌اند.

 

این پیام می‌افزاید: چنانکه می‌دانید در هفته گذشته، حادثه‌ای در مرز سراوان رخ داد و در این میان رسانه‌های معاند تلاش داشتند تا با فرافکنی، دروغ‌پردازی و جهت‌دهی مغرضانه به اصل واقعیت، زمینه‌ساز ناامنی و آشوب شوند. آنها با مَکر خویش می‌خواستند تا اهل ایمان را به محاسبه غلط بکشانند؛ اما غافل از آنکه به حکمت خداوند، مَکر شیطان بر مؤمنان با اخلاص تسلط نخواهد یافت.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این پیام افزود: شما در این حادثه هم، با فطرت زلال و الهی خود، مَکر شیطان را بر زمین زدید و حقیقت آنچنان که بود بر همگان آشکار گشت. باید شکرگزار این صبر و بصیرت بود و به حُکم ادب و اخلاق از همه مردم، نخبگان و مسئولین کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 

وی تصریح کرد: عزیزان من؛ پیشرفت این استان در ابعاد فکری، علمی، رفاهی و معنوی، مشروط به وجود امنیت پایدار است. اگر آحاد مردم استان به امنیت روانی و جسمی یکدیگر متعهد نباشند، هیچگاه پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: از مهمترین لوازم تحقق امنیت پایدار، مسئولیت‌پذیری ما نسبت به رشد یکدیگر، انسجام اجتماعی، امید به آینده، مقابله با نفوذ دشمن و پایبندی به قانون است. در این میان؛ بر اساس قانون، قوای نظامی جامعه باید از یکسو با قانون شکنان برخورد کنند و از طرفی دیگر باید حرکت دشمن را در موضوعات مختلف به بن بست بکشانند. انجام صادقانه و بی‌نقص این دو وظیفه حیاتی و مهم، زیر ساخت کار، تلاش و پیشرفت و با اطمینان، با نشاط و امیدوار را در استان فراهم می‌آورد.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر