کد خبر: 102972
A

ابراهیم رئیسی: قاضی، اسم افرادی که در حبس قرار دارند را دائم مرور و به آنها توجه کند/ آراستگی و ادب شرط قضاوت عادلانه است

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در امر قضا، علم و ادب مباحث مهمی برای کسی است که در کسوت و جایگاه قضا قرار گرفته است، گفت: قاضی، اسم افرادی که در حبس قرار دارند را دائم مرور و به آن‌ها توجه کند.

ابراهیم رئیسی: قاضی، اسم افرادی که در حبس قرار دارند را دائم مرور و به آنها توجه کند/ آراستگی و ادب شرط قضاوت عادلانه است

به گزارش دیده بان ایران؛ سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی قوه قضاییه با شورای قضایی استان‌ها با بیان اینکه در امر قضا، علم و ادب مباحث مهمی برای کسی است که در کسوت و جایگاه قضا قرار گرفته است، گفت: آراستگی و ادب شرط قضاوت عادلانه است.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: هم باید از دانش برخوردار بود و هم مودب به آداب بود. توجه به آداب در قضاوت بسیار مهم است. قاضی، اسم افرادی که در حبس قرار دارند را دائم مرور و به آن‌ها توجه کند.

وی اظهار کرد: شأن این جلسه پیگیری مطالبی است که گفته شده است؛ این برای اینکه ثواب ببریم نیست، برای آن است که اجرا شود. همکاران در ستاد مطالبی که گفته می‌شود را پیگیری کنند.

 رئیسی افزود: اگر ۲۰ تا ۳۰ درصد مطلبی گفته می‌شود باید ۷۰ تا ۸۰ درصد پیگیری صورت گیرد تا انجام شود. اینجا میدان عمل است که باید در فعل‌ها و ترک فعل‌ها اتفاق بیافتد. اثر بسیاری از دستورالعمل‌ها و سیاستگذاری‌ها در اجرا ظاهر می‌شود که باید با همه وجود آن را دنبال کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر