کد خبر: 103849
A

نصب چادر مسافرتی در جزیره قشم ممنوع است

فرماندار شهرستان قشم گفت: نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم ممنوع است و نیروی انتظامی باید نسبت به تعطیلی تمامی منازل اجاره‌ای غیرمجاز قشم اقدام کند.

نصب چادر مسافرتی در جزیره قشم ممنوع است

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا نصری شامگاه امروز در جلسه ستاد کرونای این شهرستان اظهار داشت: جلوگیری از روندی که منجر به تعطیلی مباحث شهرستان شود نیازمند همکاری، همدلی و هم افزایی مردم و مسوولان دارد.

 

وی افزود: برای سپری کردن عیدی بدون دغدغه باید آحاد جامعه نسبت به رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

 

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: گندزدایی اماکن عمومی پر تردد، اسکله‌های صیادی، گردشگری، مسافری و شناورها باید مجددا انجام شود.

 

نصری ادامه داد: قرنطینه دیرستان قشم انجام شده و فعالیت اسکله کندالو نیز به مدت یک هفته ممنوع شده که می‌طلبد مردم برای حفظ سلامت عمومی و قطع زنجیره شیوع کرونا از برگزاری عروسی‌ها و تجمعات خودداری کنند.

 

وی با بیان اینکه اعضای شورای تامین باید برخورد قاطع با عروسی‌ها را در دستور کار قرار دهند، اضافه کرد: همچنین نیروی انتظامی موظف است نسبت به تعطیلی منازل اجاره‌ای اقدام کند و نصب هرگونه چادر مسافرتی در سطح جزیره قشم ممنوع است.

 

فرماندار شهرستان قشم گفت: به منظور پیشگری از خطرات و بیماری‌های ناشی از پشه آیدس باید بهسازی محیطی با همکاری شوراها، دهیاران، شهرداران و سازمان منطقه آزاد قشم انجام شود.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر