کد خبر: 104313
A

فیروزکوه قرنطینه شد + جزئیات

فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد:‌ وضعیت کرونایی این شهرستان نارنجی شد، از مسافران نوروزی می‌خواهیم از سفر به این شهرستان خودداری کنند.


فیروزکوه قرنطینه شد + جزئیات

به گزارش سایت دیده بان ایران، ابوالقاسم مهری گفت: از روز گذشته رنگ بندی کرونایی شهرستان فیروزکوه به نارنجی تغییر کرد و اعضای ستاد مقابله با کرونا این شهرستان به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: اولین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان در اولین روز سال جدید تشکیل شد و تمهیدات ترافیکی برای جلوگیری از سفر اجرایی و عملیاتی شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: شرکت مخابرات نیز با ارسال پیام های هشداری از شهروندان خواستند در خانه بمانند و همچنین تا اطلاع ثانوی نمازجمعه و مراسم اعیاد شعبانیه در این شهرستان تعطیل شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان های پردیس و دماوند نیز در شرایط ناپایدار قرار دارند از ستاد مقابله با کرونا استان تهران درخواست داریم تمهیدات تردد خودروها را از خروجی شهر تهران اجرا کنند.

مهری تاکید کرد: با توجه به اینکه فیروزکوه نقطه اتصال استان های مازندران و سمنان است از اعضای ستاد مقابله با کرونا این استان ها خواستیم ممنوعیت تردد خودروها را خروجی این ۲ استان به سمت فیروزکوه اجرایی کنند.

شهرستان فیروزکوه با ۳۴ هزار نفر جمعیت در شمال شرق تهران قرار دارد.

این شهرستان نقطه اتصال استان های سمنان، مازندران و تهران است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر