کد خبر: 104495
A

بازگشت مسافران ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های مازندران ، با توجه به بازگشت مسافران نوروزی از این استان ، هم اکنون ترافیک در برخی مقاطع جاده کندوان سنگین شده است.

بازگشت مسافران ترافیک را در جاده کندوان سنگین کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ طبق گزارش مرکز مدیریت راه‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، هم اکنون ترافیک خودرویی در اغلب محدوده های جاده ای استان و همچنین شهرهای ساحلی هم نیمه سنگین است.

رئیس مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ترافیک در محور کندوان از مسیر شمال به جنوب در محدوده مرزن آباد تا تونل در جغرافیای مازندران و محدوده تونل تا گچسر در استان البرز نیمه سنگین و سنگین شده است.

سید محسن هاشمی همچنین ترافیک در شهر مرزن آباد چالوس را نیز سنگین توصیف کرد و افزود : اغلب ترافیک پیش آمده مربوط به بازگشت مسافران است.

وی گفت : در حال حاضر ترافیک در دیگر محور مواصلاتی مازندران از جمله در جاده هراز، مسیر شمال به جنوب در منطقه پارک جنگلی تا سه راهی چلاو سنگین است و حرکت خودرویی با کندی انجام می شود. 

رئیس مدیریت راهداری مازندران ادامه داد: ترافیک در محدوده وانا تا گزنک، پلیس راه بائیجان تا آب اسک در جاده هراز نیز به صورت نیمه سنگین و به طور مقطعی سنگین است.

هاشمی به وضعیت ترافیکی شهرهای ساحلی و غربی استان نیز اشاره کرد و گفت : ترافیک در تمامی شهرهای ساحلی استان بخصوص در مناطق غربی نیمه سنگین و سنگین است.

وی درباره شرایط ترافیکی دیگر محورهای مواصلاتی استان از جمله سوادکوه، کیاسر و محورهای مرکزی و شرقی استان نیز گفت که شرایط عادی است و تردد روان در این جاده ها جریان دارد.

رئیس مدیریت راهداری مازندران شرایط جوی محورهای مواصلاتی استان را نیز نیمه ابری و در برخی مناطق آفتابی گزارش کرد و افزود: هیچگونه مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

جاده های مازندران نوروز امسال برخلاف سال های گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا از محدودیت های ترافیکی جهت تخلیه جاده های برخودار نیستند و از مردم خواسته شد تا به این استان سفر نکنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر