کد خبر: 104579
A

ورود به تمام پارک های تهران در روز طبیعت ممنوع است

سردار رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ورود و توقف خودرو مقابل تمام پارک های تهران از ساعت ۴ صبح سیزده فروردین ماه ممنوع است.

 ورود به تمام پارک های تهران در روز طبیعت ممنوع است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حسین رحیمی در این باره اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، در روز ۱۳ فروردین ورود به تمام پارک های سطح های شهر تهران ممنوع است. 

وی ادامه داد: از روز گذشته که این مصوبه به ما اعلام شده با هماهنگی شهرداری در حال تلاش هستیم. ورودی کلیه پارک ها ممنوع خواهد شد. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: بنده استدعا دارم شهروندان مراعات کنند چرا که تمام پارک ها ورودیشان مسدود می شود و حتی توقف رو به روی پارک‌ها با خودرو نیز ممنوع است. 

وی افزود:‌ امروز صبح جلسه ای را خدمت دکتر زالی داشتم و به شدت نگران وضعیت کرونا در سطح شهر تهران بودند و آماری که می دادند می گفتند بالغ بر ۳۵۰۰ نفر از شهروندان بستری هستند. انتظار و استدعای بنده این است که در سال جدید نیز رعایت کنند که دچار مشکل نشویم. 

سردار رحیمی درباره اینکه برای استقرار و ورود به پارک های شهر تهران جریمه ای در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت:‌ طبیعتا اگر رعایت نشود هم بحث جریمه و هم بحث انتقال خودرو از پارک ها و تفرجگاه ها به پارکینگ مطرح است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر