کد خبر: 104583
A
جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری سارقان محبوس شده در کانال کولر+جزییات

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و در تشریح این خبر گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 119 مهرآباد با اعلام مرکز 110 مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل خیابان‌های آزادی به نشانی اعلامی اعزام شدند. او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد 2 سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به داخل منزل شاکی را داشتند در کانال کولر محبوس شدند و سارق سوم نیز توسط ماموران کلانتری دستگیر می‌شود.

 دستگیری سارقان محبوس شده در کانال کولر+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ علیرضا ناصری نژاد جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای منزل خبر داد و در تشریح این خبر گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 119 مهرآباد با اعلام مرکز 110 مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل خیابان‌های آزادی به نشانی اعلامی اعزام شدند. 

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد 2 سارق منزل که از طریق کانال کولر قصد ورود به داخل منزل شاکی را داشتند در کانال کولر محبوس شدند و سارق سوم نیز توسط ماموران کلانتری دستگیر می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با همکاری عوامل آتش نشانی هر دو سارق محبوس شده از کانال کولر خارج و  هر سه سارق به کلانتری منتقل شدند، عنوان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که هر سه متهم سابقه‌دار بوده و قصد خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: متهمان به 5 فقره سرقت منزل با همکاری یکدیگر اعتراف و با تکمیل پرونده هر سه متم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی روانه زندان شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • دانایی رمز امنیت

    قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن و پنجرها نصب باشه اصلا دزد بدون هیچ اما و اگری نمیتونه وارد بشه که نیاز باشه نگران روشها و شگردهای سارقین باشیم

ارسال نظر