کد خبر: 104952
A

واکنش زهرا نژاد بهرام به ماجرای شلیک توپ در برج آزادی و حاجی فیروز

زهرا نژاد بهرام در واکنش به گزارش معاونت فرهنگی شهرداری در نوروز ۱۴۰۰ گفت: نماد سازی از برج آزادی که درایام نوروز به وقوع پیوست ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که در نوروز امسال انجام شد چراکه برج آزادی نماد و دروازه تهران است و این شهر را بدون برج آزادی نمی‌توان معرفی کرد.

واکنش زهرا نژاد بهرام به ماجرای شلیک توپ در برج آزادی و حاجی فیروز

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا نژاد بهرام در جریان دویست و هشتادو چهارمین جلسه شورا در واکنش به گزارش جوادی یگانه معاون امور اجتماعی شهرداری تهران در ایام نوروز، گفت: در ابتدای سال گفته شد که شهر تهران کرونا زده است و لازم است آثار نوروزی برای بهبود فضای شهر به آن وارد شود اما متأسفانه این اقدامات صورت نگرفت.

وی در ادامه با اشاره به برخی اقدامات که شایسته تقدیر بوده است گفت:  بازگشت به متن جامعه و توجه به مناطق حاشیه نشین و برگزاری برنامه های موسیقی به زبان ها و گویش های مختلف، نشان دادن این که تهران مرکز ایران است و نماد سازی از برج آزادی که در این دوره به وقوع پیوست نیز ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که در نوروز امسال انجام شد.

او در همین راستا افزود: برج آزادی نماد و دروازه  تهران است و این شهر را بدون برج آزادی نمی‌توان معرفی کرد.

وی ادامه داد: اتفاق خوب دیگر تقارن ایام مذهبی با ایام نوروز و انجام ویدئو مپینگ ها در این باره در شهر ماتم زده تهران بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر ابراز داشت: سنت شلیک توپ در تهران سابقه داشته و بازگشت به این سنت با رعایت اصول ایمنی یک ضرورت است اما درباره حاجی فیروز باید توجه کنیم که آیا اساساً حاجی فیروز مسئله امروز تهران بوده است یا خیر؟ و موضوع دیگر اینکه آیا ضرورت داشته که بدون هیچ گونه پیشینه و آموزش، این اقدام انجام شود؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر