کد خبر: 104999
A

منتظری: عملکرد ضعیف مسئولان در مدیریت فضای مجازی خون به دل رهبر جمهوری اسلامی کرده است

حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم. بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است.

منتظری: عملکرد ضعیف مسئولان در مدیریت فضای مجازی خون به دل رهبر جمهوری اسلامی کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان تهران با بیان این‌که جبهه دیگری که دشمن به آن حمله می‌کند، جبهه فرهنگی است که همه جامعه را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و امروز با تمام تشکیلات دشمن به میدان آمده و خانواده، جوانان، فرهنگ دینی ما را مورد هدف قرار داده است و دشمن از همه بسترها استفاده می‌کند که یکی از این بسترها فضای مجازی است که جزو ضروریات زندگی مردم شده است و می‌توان از آن استفاده‌های بسیار خوبی کرد اما خطراتی که از آن متوجه جامعه می‌شود هم بسیار مهم است.

وی با بیان این‌که متاسفانه مدیریت فضای مجازی فشل است و به تعبیر مقام معظم رهبری ول و رها است گفت: غصه فراوانی در این زمینه در چهره رهبری می‌بینیم و بعضی از مدیران بحث فیلترینگ را مطرح می‌کنند اما این بحث انحرافی، غلط‌انداز و فرار به جلو است. هیچ‌کس نمی‌گوید فضای مجازی را ببندید آن‌چه مورد تاکید مقام معظم رهبری است بحث مدیریت فضای مجازی است و عده‌ای با عملکرد ضعیف خود در فضای مجازی خون به دل رهبری و مراجع تقلید می‌کنند که باید یک روزی جوابگوی عمل و ترک فعل‌های خود باشند. امروز گلوله‌های آتشین ضد اخلاق و مذهب در اتاق خواب دختر و پسر شما است.

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر