کد خبر: 105836
A

شهرداران اهواز و آبادان به دادگاه معرفی می‌شوند

سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند. امیری گفت: اکنون در مرحله بررسی موضوع هستیم و ممکن است برخورد با شهرداران و اعضای شورای شهر بیش از آن چیزی باشد که انتظارش را داشته باشیم.

شهرداران اهواز و آبادان به دادگاه معرفی می‌شوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

رسول امیری در رابطه با استفاده از واکسن پاکبانان توسط شهردار اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان، اظهار کرد: از دانشگاه علوم پزشکی اهواز و آبادان درخواست کردیم تعداد واکسن‌هایی که پاکبانان دریافت کردند و تعداد پاکبانانی که برای تزریق واکسن معرفی شدند به ما بدهند.

وی افزود: قطعاً برای تزریق واکسن لیست اسامی افراد مورد نظر در اختیار دانشگاه گذاشته شده است تا به تعداد افراد واکسن تهیه شود.

سرپرست مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با تاکید بر تهیه لیست کامل از نام و نام خانوادگی افرادی که واکسن کرونا را دریافت کردند گفت: کدملی، محل زندگی ومحل خدمت آن‌ها را نیز درخواست کردیم که با توجه به زمانی که برای تایپ این اطلاعات لازم است مقرر شد امروز تا پایان وقت اداری لیست تحویل ما داده شود.

امیری در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه با توجه به اعتراف شهردار اهواز به استفاده از سهمیه واکسن پارکبانان چرا از این تخلف جلوگیری نشد تا این تخلف در آبادان تکرار نشود بیان کرد: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن‌ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه پاکبانان گروه شغلی در معرض خطر هستند و نباید از حق آن‌ها سوءاستفاده می‌شد، عنوان کرد: صحبت شهردار آبادان مبنی بر اینکه برای اطمینان سازی پارکبان از سهیمه واکسن آن‌ها استفاده کردیم صحیح نیست و نباید از آنچه برای تزریق واکسن توافق شده بود قصور کردند.

امیری گفت: اکنون در مرحله بررسی موضوع هستیم و ممکن است برخورد با شهرداران و اعضای شورای شهر بیش از آن چیزی باشد که انتظارش را داشته باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر