کد خبر: 108025
A

برادر و خواهرهای بابک خرمدین کجا هستند؟/ اولیادم درجه دو این پرونده قتل چه کسانی می شوند؟

صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

برادر و خواهرهای بابک خرمدین کجا هستند؟/ اولیادم درجه دو این پرونده قتل چه کسانی می شوند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به قتل رسید پدر و مادر وی که توسط پلیس بازداشت شدند تحت بازجویی قرار دارند و هنوز از انگیزه این قتل اطلاعاتی در دست نیست. بابک خرم دین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما است.

 

 

برادر و خواهرهای بابک خرمدین کجا هستند؟

 

اولیادم درجه دو "بابک خرمدین " در حال حاضر دو خواهر و یک برادر هستند. دو خواهر به نام های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین.

آخرین اطلاعاتی که دوستان آزیتا از او دارند به دوسال پیش بر می گردد . آزیتا با خانواده اش زندگی می کرد ولی دوستانش می گویند یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه ، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آرزو از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد. طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود و سفر او به یک کشور خارجی در این شرایط به حتم باید دلیل خاصی داشته باشد.

آزیتا خواهر دیگر "بابک خرمدین " ساکن همان شهرک اکباتان است و با همسر و دخترش زندگی می کند.

افشین برادر "بابک خرمدین" در یک شرکت هواپیمایی کار می کند.

این سه خواهر و برادر اولیای دم درجه دو ، مقتول این پرونده هستند که باید دید در برابر این جنایت چه تصمیمی در مقابل مادر و پدر خود می گیرند.

در همین رابطه بخوانید:

اعترافات پدر ۸۱ساله بابک خرمدین درباره به قتل رساندن فرزندش/ خدا روشکر می کنم که توانستم فرزندم را از بین ببرم/ با چاقو و ساطور جسد بابک را مثله کردم

 

گفتنی است صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان مطلع شدند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر