کد خبر: 108960
A
دیده بان ایران:

نژادبهرام: آقای هاشمی باید گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان را به قوه قضائیه ارسال می کرد نه فرمانداری!

عضو هیات رئیسه شورای پنجم گفت: مطابق قانون رئیس شورا وظیفه داشت گزارش تحقیق و تفحص را به قوه قضاییه ارجاع دهد تا رئیس قوه بنابه صلاحدید نتیجه تحقیق و تفحص را به محاکم ارجاع کنند.

نژادبهرام: آقای هاشمی باید گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان را به قوه قضائیه ارسال می کرد نه فرمانداری!

به گزارش دیده بان ایران، زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در واکنش به نامه اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری به گزارش تحقیق و تفحص از قراردادهای شرکت رسا تجارت ایرانیان در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: یکی از ابزارهای شورای شهر تحقیق و تفحص است‌ که در اولین فرصت تحقیق و تفحص را در اولین فرصت به صحن بیاورد‌. هیات تحقیق و تفحص در جایگاه هیات رئیسه شورا قرار دارد‌ و دستگاه های نظارتی ملزم به پاسخگویی در برابر نامه ها و مصوبات آن هستند. وظیفه رئیس شورا این است که نتیجه تحقیق و تفحص را به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد‌.

نژاد بهرام خاطر نشان کرد: مطابق قانون رئیس شورا وظیفه داشت گزارش تحقیق و تفحص را به قوه قضاییه ارجاع دهد تا رئیس قوه بنابه صلاحدید نتیجه تحقیق و تفحص  را به محاکم ارجاع کنند. نیازی به نامه هیات تحقیق و تفحص فرمانداری نیست رئیس شورا باید نتیجه به رئیس قوه قضاییه ارائه می داد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر