کد خبر: 109316
A

آماده‌باش بیمارستان‌های تهران برای پذیرش مصدومان آتش‌سوزی پالایشگاه

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام ١٠ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل وقوع حریق پالایشگاه تهران خبر داد.

آماده‌باش بیمارستان‌های تهران برای پذیرش مصدومان آتش‌سوزی پالایشگاه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام ١٠ آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به محل وقوع حریق پالایشگاه تهران خبر داد.

مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: تقریبا نیم ساعت گذشته حریقی در پالایشگاه تهران اتفاق افتاده است و گویا مخازنی در حال شعله ور شدن هستند.

وی ادامه داد: تیم های آتش نشانی در حال اطفای حریق هستند. طبق برآورد سازمان اورژانس کشور تا به این لحظه نزدیک به ١٠ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام و در محدوده مستقر هستند.

خالدی گفت: بیمارستان های هفتم تیر، فیروزآبادی و شهید مطهری تهران در حالت آماده باش هستند. بیمارستان های جنوبی تهران ۵٠ تخت برای مصدومان احتمالی آماده کردند. همچنین اطلاع رسانی به مسئولین بهداشت محیط وزارت بهداشت انجام شده و به مدیران بحران نیز اطلاع رسانی انجام شده است.

خالدی افزود: آمادگی به صورت کامل وجود دارد اما تا به این لحظه هیچ مصدومی به عوامل اورژانس تحویل داده نشده. منتظر هستیم که اطفا حریق انجام شود.

خالدی گفت: امیدواریم حادثه تلفات جانی نداشته باشد.

 

آماده باش هلال احمر

معاون عملیات سازمان امدادونجات هلال احمر از آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران خبر داد.

محمدی در این‌باره اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده در پالایشگاه تهران حریق رخ داده است.

وی افزود: هنوز ابعاد این حادثه مشخص نیست اما تیم‌های ارزیاب هلال احمر برای پشتیبانی از حادثه و امدادرسانی اعزام شده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر