کد خبر: 109829
A

اصول گرایان درباره لیست ائتلاف چه می گویند؟/ آیا لیست ائتلاف نیروهای انقلاب برای شورای شهر تغییر می‌کند؟

بخش اعظمی از اصولگرایان به مخالفت با لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پرداخته اند. آنها معتقدند ۷ فرد بدون حتی دقیقه‌ای تجربه عملی و حضور در محیط شهرداری عضو لیست شده اند.

اصول گرایان درباره لیست ائتلاف چه می گویند؟/ آیا لیست ائتلاف نیروهای انقلاب برای شورای شهر تغییر می‌کند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛بخش اعظمی از اصولگرایان به مخالفت با لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پرداخته اند. آنها معتقدند  ۷ فرد بدون حتی دقیقه‌ای تجربه عملی و حضور در محیط شهرداری عضو لیست شده اند. 

آنگونه که در اظهارات فعالان سیاسی اصلولگرا در شبکه های اجتماعی عنوان شده به عنوان مثال: محمد آخوندی، سوده نجفی، جعفر شربیانی، سید محمد آقامیری، نرجس سلیمانی، مهدی اقراریان، و زهرا شمس احسان سابقه ای در خصوص حوزه های مرتبط با شورا ندارند. 

این فعالان معتقدند؛ علی رغم شعار جوانگرایی شاهد حضور یک جوان زیر ۴۰سال نیستیم میانگین سنی لیست ائتلاف حدود ۵۴ است

برخی اصول گرایان در توییتر مدعی شده اند حضور پررنگ افرادی با سابقه به شدت منفی در بدنه شهرداری تهران پاشنه آشیل لیست ائتلاف محسوب می شود . افرادی مانند ناصر امانی، جعفر تشکری هاشمی ، میثم مظفر و نرگس معدنی پور بیشتر قالیبافی محسوب شده و شائبه گرایش لیست به سمت و سوی جریان قالیباف مشاهده می شود. 

عدم وجود تخصص‌هایی چون جامعه شناسی شهری، سلامت و درمان، مدیریت شهری، محیط زیست و اقتصاد شهری که جزء مهمترین تخصص‌ها و ملزومات یک شورای متخصص است.

فعالان توییتری جریان اصول گرا درباره لیست منتشر شده گفته اند؛ استفاده از نام بزرگ قهرمان ملی حاج قاسم سلیمانی با حضور دختر ایشان در لیست نهایی ائتلاف بدون حتی یک دقیقه سابقه اجرایی و بدون رعایت مکانیزم موحب ناراحتی برخی فعالان شده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر