کد خبر: 110765
A

مرگ مشکوک دکتر جوان سه روز قبل از ازدواجش/ توضیحات خانواده

گفته می شود یک پزشک جوان مصرف "۱۵۰ عدد قرص نورتریپتیلین در شهرستان نهاوند جان خودش را از دست داه است اما خانواده وی روایت جدیدتری از مرگ مشکوک او ارائه می دهند

مرگ مشکوک دکتر جوان سه روز قبل از ازدواجش/ توضیحات خانواده

به گزارش دیده بان ایران؛ یک  پزشک جوان شب گذشته با مصرف "۱۵۰ عدد" قرص نورتریپتیلین در شهرستان نهاوند جان خودش را از دست داد. اما خانواده وی روایت جدیدتری از مرگ مشکوک او ارائه می دهند

گفته می شود این دختر جوان که قرار بود سه روز دیگر مراسم عروسی اش برگزار شود به علت اختلاف با خانواده اقدام به خودکشی کرده است.

توضیح مطابق ماده ۳۵ قانون مطبوعات

بر اساس تماس و توضیحات پدر پزشک جوان ذکر ۶ نکته الزامی و ضروری است. 

۱- گزارش پزشکی قانونی درباره مسئله خودکشی پس از ۴۰ روز حادثه هنوز ارائه نشده است بنابراین استفاده از لفظ "خودکشی" و داروی مورد استفاده صحیح نیست. 

۲- مقامات انتظامی و قضایی استان و شهرستان هنوز درباره این پرونده اظهار نظر نکرده اند.

 ۳ - پدر مرحومه اعلام نموده است از شوهر دخترش شکایت کرده و او مظنون اصلی قتل می باشد. این پرونده در مراجع قضایی در جریان پیگیری قرار دارد. 

۴- دیده بان ایران آمادگی انتشار اظهار نظر مقامات قضایی، انتظامی و خانواده مرحومه در خصوص پرونده مرگ عجیب دخترشان را دارد. این موضوع بر اساس وظیفه ذاتی رسانه در جهت آگاهی سازی صورت می گیرد.

۵- اسامی و مشخصات آن مرحومه، خانواده وی، و منبع آگاه در بیمارستان فوق الذکر هیچ گاه رسانه ای نشده و بر اساس اصول روزنامه نگاری حرفه ای در نزد دیده بان ایران باقی خواهد ماند. 

۶- در صورت انتشار گزارش پزشکی قانونی، دیده بان ایران با اجازه «ولی دم» گزارش را بر اساس اسناد رسمی در جهت همکاری با خانواده متوفی، اصول اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و یافتن حقیقت که رسالت این رسانه است، دنبال خواهد کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر