کد خبر: 110945
A

چه خبر از پرونده مرگ «قاضی منصوری؟»/ علیزاده طباطبایی: فعلاً درگیری بر سر ارث و میراث است

وکیل قاضی منصوری یک سال پس از مرگ مشکوک او در رومانی می‌گوید که دخترخوانده او به عنوان تنها «ولی دم» تمایلی به پیگیری پرونده مرگ او ندارد.

چه خبر از پرونده مرگ «قاضی منصوری؟»/ علیزاده طباطبایی: فعلاً درگیری بر سر ارث و میراث است

به گزارش دیده بان ایران؛ یکسال پس از مرگ غلامرضا منصوری ۵۲ ساله مشهور به «قاضی منصوری»، محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده منصوری خبر داده است که این پرونده با بن‌بست مواجه شده است.

او گفته است پس از آن که دخترخوانده آقای منصوری برای رسیدگی به پرونده مرگ او وکالت نداده است، برادر و خواهران قاضی منصوری درخواست «نفی نسب» را ارائه کرده و منتظر تصمیم دادگاه هستند.

آقای علیزاده طباطبائی پیشتر گفته بود که قاضی منصوری به دلیل این که بچه‌دار نمی‌شده است، سال‌ها پیش دختری را در سنین بسیار پایین به فرزندی قبول کرده بود و نام این دختر خانم در شناسنامه او نیز هست و از نظر قانونی او در حال حاضر، تنها وارث او به‌شمار می‌رود.

به گفته این وکیل دادگستری این در حالی است که اعضای خانواده و همکاران قاضی منصوری می‌دانند که این دختر، از نظر شرعی، خونی و قانونی ولی‌دم محسوب نمی‌شود و آزمایش دی‌ان‌ای نیز می‌تواند این واقعیت را ثابت کند.

این وکیل دادگستری با اشاره به توقف رسیدگی به پرونده مرگ قاضی منصوری از شش ماه گذشته به دلیل این که فقط دخترخوانده او می‌تواند پیگیر این پرونده باشد، گفت که پس از تصمیم‌گیری دادگاه درباره «نفی نسب» این پرونده قابل پیگیری خواهد بود.

آقای علیزاده طباطبایی پیشتر نیز در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفته بود که در شرایط فعلی بیشترین درگیری به حوزه «ارث و اموال آقای منصوری» در این پرونده اختصاص دارد.

وکیل خانواده قاضی منصوری، پیشتر در دی ماه سال گذشته از همراهی «یک زن» در رومانی با قاضی منصوری خبر داده بود.

آقای طباطبائی از جمله ابهامات پرونده مرگ قاضی منصوری را جسد او عنوان کرده که در زمان تحویل به خانواده کاملاً از بین رفته بود و این که دولت رومانی درباره فیلم‌هایی که این کشور مدعی بود از لحظه مرگ قاضی منصوری وجود دارد اعلام کرده که دوربین‌ها خراب بوده است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر