کد خبر: 111052
A

موج پنجم ویروس کرونا در چند شهر و استان تهران آغاز شد

استاندار تهران گفت: علی رغم همه پیچیدگی و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم شرایط قابل کنترلی را برای ویروس کرونا شاهد هستیم. خیز موج پنجم در بعضی از استان‌ها شروع شده و در تهران هم کم کم به این سمت می‌رویم.

موج پنجم ویروس کرونا در چند شهر و استان تهران آغاز شد

به گزارش دیده بان ایران؛ انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران اظهار کرد: علی رغم همه پیچیدگی و مشکلاتی که با آن‌ها مواجه هستیم شرایط قابل کنترلی را برای ویروس کرونا شاهد هستیم. خیز موج پنجم در بعضی از استان‌ها شروع شده و در تهران هم کم کم به این سمت می‌رویم.

 

 

وی افزود: در هفته اخیر بیماران سرپایی و همچنین بستری‌ها در بخش‌های عادی و ویژه به صورت آرام در حال افزایش بوده اند.

 

محسنی بندپی ادامه داد: از ابتدا که این خیزش شروع می‌شود باید همه اقدامات کنترلی و حمایتی انجام شود. مثلا در فیروزکوه گزارش شده که استفاده از ماسک کمتر شده است. استفاده از ماسک به عنوان مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین کار برای ایمنی است. آن مقداری از واکسن که بر اساس جمعیت سالمند‌ان و بقیه فاکتور‌ها حق استان بود تکلیف شده تا به استان داده شود.

 

محسنی بندپی گفت: در صندوق‌های رای حدود ۷۷.۷ درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتیم که نظارت و کنترل دقیق توسط دستگاه‌هایی که عهده دار این وظیفه بودند را نشان می‌دهد.


وی افزود: هنوز سرانه تخت‌های بیمارستانی ما کم است و امیدواریم تجهیز و راه‌اندازی قسمت‌هایی از بیمارستان شهدای تجریش هم هر چه سریعتر به اتمام برسد.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر