کد خبر: 111120
A

نزاع ۳ نوجوان بر سر یک دختر به مرگ یکی از آن‌ها منجر شد / مقتول تنها ۱۳ سال داشته

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران اعلام کرد: درگیری سه نوجوان بر سر یک دختر در تجریش منجر به قتل پسر ۱۳ ساله شد. وی افزود: ماموران پلیس با حضور در محل درگیری مطلع شدند ۲ پسر ۱۶ ساله با یک پسر ۱۳ ساله درگیر شده و باعث زمینگیر شدن وی شدند.

نزاع ۳ نوجوان بر سر یک دختر به مرگ یکی از آن‌ها منجر شد / مقتول تنها ۱۳ سال داشته

به گزارش دیده بان ایران؛ سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: روز گذشته ماجرای درگیری سه نوجوان در خیابان وطن‌پور به پلیس مخابره و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با حضور در محل درگیری مطلع شدند ۲ پسر ۱۶ ساله با یک پسر ۱۳ ساله درگیر شده و باعث زمینگیر شدن وی شدند.

به گفته این مقام انتظامی، در حالی‌که پسر نیمه‌جان روی زمین افتاده بود، آن ۲ نوجوان پا به فرار گذاشتند.

سرکلانتر یکم فاتب با اشاره به اینکه پسر نوجوان در بیمارستان جان باخت، تصریح کرد: طی تحقیقات برای دستگیری عاملان این نزاع دسته جمعی، مشخص شد یکی از ۲ نوجوان دستش را دور گردن پسر ۱۳ ساله انداخته تا او را به زمین بیندازند و همین ضربه باعث مرگ او شد.

کالوسی اظهار داشت: همچنین ماموران دریافتند در درگیری مذکور، سه پسر نوجوان و یک دختر ۱۷ ساله حضور داشتند و درگیری بر سر این دختر بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی یکی از پسرها و دختر در مخفیگاهشان در تهران دستگیر شدند. اقدامات برای دستگیری متهم دیگر پرونده هم در دستور کار ماموران قرار دارد./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر