کد خبر: 111427
A

تکذیب خبر «تور واکسن» تکذیب شد!/ سفر به ارمنستان با صرف واکسن/ جزییات

«افرادی که به قصد تزریق واکسن راهی ارمنستان می‌شوند، با اتوبوس‌های ناوگان داخلی تا شهر نوردوز می‌روند و لب مرز با ناوگان ارمنی وارد خاک این کشور می‌شوند.»

تکذیب خبر «تور واکسن» تکذیب شد!/ سفر به ارمنستان با صرف واکسن/ جزییات

به گزارش دیده بان ایران؛ احمدرضا عامری، رئیس اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل مسافری در خصوص مسافرت ایرانی ها به کشورهای همسایه جهت تزریق واکسن کرونا گفت: «پس از اینکه ارمنستان اعلام کرد به گردشگران واکسن کرونا تزریق می‌کند، تقاضای بلیت اتوبوس و اتوبوس دربستی به سمت شهر مرزی ارمنستان «نوردوز» در جلفا افزایش یافت.»

وی تاکید کرد «در حالی که سفر زمینی به مقاصد خارجی به حداقل و تقریبا صفر رسیده در چند روز گذشته شاهد افزایش تقاضای خرید بلیت اتوبوس به سمت مرزهای ارمنستان هستیم.»

افرادی که به قصد تزریق واکسن راهی ارمنستان می‌شوند، با اتوبوس‌های ناوگان داخلی تا شهر نوردوز می‌روند و لب مرز با ناوگان ارمنی وارد خاک این کشور می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اتوبوس‌های ایرانی اجازه ورود به خاک کشور دیگر را ندارند افزود: «افرادی که به قصد تزریق واکسن راهی ارمنستان می‌شوند، با اتوبوس‌های ناوگان داخلی تا شهر نوردوز می‌روند و لب مرز با ناوگان ارمنی وارد خاک این کشور می‌شوند.»

طبق نوشته ایلنا پیش از این قیمت بلیت اتوبوس در مسیر تهران- ایروان ۷۰۰ هزار تومان بود اما در حال حاضر اتوبوس‌ها تا شهر مرزی نوردوز به صورت دربستی می‌روند.

بر این اساس در حال حاضر کرایه دربستی اتوبوس‌ها تا این شهر مرزی از مقصد تهران بین هشت تا ۱۰ میلیون تومان است که هر اتوبوس بین ۱۷ تا ۲۵ مسافر می‌تواند داشته باشد.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هفته گذشته حرمت‌الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی به تجارت نیوز گفت: «سفرهای تحت نام تور واکسن را تکذیب می‌کنم و اگر دفاتری سفر برای واکسن انجام دهند مجوزدار نیستند. اگر این دفاتر مجوزدار هستند، تخلف است و اجازه این کار را ندارند. همه اینها تبلیغات برای جذب مشتری است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر