کد خبر: 111496
A
دیده بان ایران:

گمانه زنی درباره اجرای «حکم اِعدام آرمان» شدت یافت

آرمان عبدالعالی متولد سال ۱۳۷۵ در سن ۱۷ سالگی به اتهام قتل غزاله شکور به زندان رفت و به علت اینکه سن او زیر ۱۸ سال بوده حکم اعدام او اجرا نشد. آرمان در طی سالهای حضور در زندان لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مهندسی پزشکی خوانده است.

گمانه زنی درباره اجرای «حکم اِعدام آرمان» شدت یافت

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی شنیده ها حاکی از این است که بزودی قرار است حکم اعدام «آرمان عبدالعالی» متهم به قتل «غزاله شکور» به عنوان یکی از مبهم ترین پرونده های جنجالی اجرا شود.

روز گذشته ویدیویی از اظهارات پدر و مادر آرمان در برخی رسانه ها منتشر شد که آنها بار دیگر خواستار بخشش فرزندشان از سوی «خانواده غزاله» شدند.

به گزارش دیده بان ایران؛ پدر آرمان خطاب به خانواده شکور گفت:" خدا حق خود را برای نفس کشیدن یا مرگ متهم به قتل به اولیای دم داده است.خانواده محترم غزاله،ما از شما بالاترین صفت خدا را طلب میکنیم.خدای مهربان آرمان باشید و از قصاص او گذشت کنید."

گفتنی است آرمان عبدالعالی متولد سال ۱۳۷۵ در سن ۱۷ سالگی به اتهام قتل غزاله شکور به زندان رفت و به علت اینکه سن او زیر ۱۸ سال بوده حکم اعدام او اجرا نشد. آرمان در طی سالهای حضور در زندان لیسانس کامپیوتر و فوق لیسانس مهندسی پزشکی خوانده است.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر