کد خبر: 111742
A

انتقاد عجیب خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات از شورای شهر پنجم/ بازی اسم و فامیل اصلاح طلبان همچنان ادامه دارد

حق شناس گفت: آماری که وجود دارد، در ۵ دوره در دوره شورا، در دوره اول و پنجم کم‌ترین میزان نامگذاری انجام شده و مجموعاً ۶۰۰ نامگذاری داشتیم اما در یکی از دوره‌های قبل ۶ هزار تغییر نام داشتیم.

انتقاد عجیب خبرگزاری وابسته به سازمان تبلیغات از شورای شهر پنجم/  بازی اسم و فامیل اصلاح طلبان همچنان ادامه دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری مهر وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی درباره عملکرد شورای شهر پنجم و عملکرد آنها درباره نامگذاری خیابان های تهران نوشت:

 نامگذاری و تغییر نام خیابان‌های شهر را می‌توان یکی از ابعاد پرحاشیه شورای شهر پنجم تهران خواند. شورایی که می‌توان گفت بخش زیادی از زمان جلسات علنی خود را به تغییر نام کوچه‌ها و پس‌کوچه‌های شهر صرف کرد و به همین دلیل نیز انتقادات فراوانی را به جان خرید، به طوری که در برهه‌ای از زمان میزان وقت گذاشتن شورای شهر برای نامگذاری معابر، به حدی رسید که بسیاری مهم‌ترین و اصلی‌ترین اقدام شورای پنجم را همین وقت گذاشتن برای اسم کوچه‌ها و خیابان‌ها آن هم به جای رسیدگی به مشکلات کلان شهر خواندند.

هر چند که آمارها نشان می‌دهد در ادوار گذشته شورای شهر، تعداد نامگذاری معابر بیشتر از دوره پنجم بوده است اما دلیل به چشم آمدن نامگذاری در این دوره، صرف شدن زمان زیادی از جلسات برای این موضوع و همچنین ایجاد حواشی متعدد پیرامون پیشنهادات نامگذاری‌ها بوده است.

به طور کلی نامگذاری در شورای پنجم به ماجرایی پر هیاهو تبدیل شد و ترکش‌های آن حتی تا آخرین نفس‌های عمر این شورا نیز ادامه دارد. در همین راستا محمد جواد حق شناس عضو شورای شهر پایتخت روز گذشته با ارائه لایحه جدید تغییر نام معابر گفت: بنده باید آماری درباره میزان تغییر نام‌ها در این دوره به کسانی که به نادرستی اعلام می‌کنند که شورای پنجم مهم‌ترین و تنها کار خود را نام گذاری تعریف کرده است، ارائه دهم.

وی با توضیح در این باره گفت: آماری که وجود دارد، در ۵ دوره در دوره شورا، در دوره اول و پنجم کم‌ترین میزان نامگذاری انجام شده و مجموعاً ۶۰۰ نامگذاری داشتیم اما در یکی از دوره‌های قبل ۶ هزار تغییر نام داشتیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر