کد خبر: 111744
A

معاون قضائی دادستان کل کشور: آمریکا با FATF می خواهد پشت ناموس ما را ببیند/ دولت روحانی در حال خالی کردن ذخایر است

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور: من واقعاً نگران این یک ماه تا تشکیل دولت جدید هستم. دولت روحانی در حال خرابکاری و خالی کردن ذخایر است. به دادستان‌های سراسر کشور نوشتم که این‌ها همه معادن کشور را با عجله به مزایده گذاشته‌اند، مانع آن شوید. دادستان‌ها شبانه روز باید بیدار باشد. اوباش را اجیر می‌کنند و به آن‌ها پول می‌دهند تا مراکز دولتی را آتش بزنند

معاون قضائی دادستان کل کشور: آمریکا با FATF می خواهد پشت ناموس ما را ببیند/ 
دولت روحانی در حال خالی کردن ذخایر است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نشست بررسی و افشای حقوق بشر آمریکایی را با عنوان «کارنامه ننگین شیطان» به همت مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه و سازمان بسیج دانشجویی (مرکز موزه سیزده آبان) با حضور حجت‌الاسلام موسوی(معاون اول دادستان کل کشور)، سعید عمرانی (معاون قضای دادستان کل کشور)، محمد نرگسیان(بازپرس ویژه پیگیری تحریم های آمریکا)، علی فهیم دانش (مدیرکل امور بین الملل سازمان صداوسیما) برگزار شد. 

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ متن صحبت‌های سعید عمرانی(معاون قضای دادستان کل کشور) به شرح زیر است: 

گاهی اوقات برای اثبات یک مسئله بدیهی، تلاش بسیار زیادی باید کرد و مسئله حقوق بشر از جمله این مسائل است. آزادی‌خواهی یک زبان بین‌المللی است که امروزه نادیده گرفته می‌شود. ما در زمینه مسائل فرهنگی بسیار دست‌مان خالی است و باید برای کل دنیا حرف داشته باشیم. آمریکا بعد از حادثه یازده سپتامبر، طینت و باطن خود را بیشتر نشان داد و جنایات بیشتری را مرتکب شد.

بسیاری از مسائل و مشکلات امروز ما به خاطر تحریم‌های آمریکاست. ذات آمریکا خرابی است و هرجایی حضور پیدا کند، خرابی به بار می‌آورد. شیوه‌های کاری آمریکا علیه ایران امروز تغییر کرده است و از مسائلی مانند اف‌ای‌تی‌اف استفاده می‌کنند و بعضاً عده‌ای نیز با آنان همراه می‌شوند.

ما گرفتار بی بصیرت های داخلی هستیم که آمریکا را با حلوا حلوا تأئید می کنند. طرف جوری از "اف ای تی اف" حرف می زند که انگار اگر نباشد از گرسنگی میمیریم. در حالی که آمریکا با "اف ای تی اف" می خواهد پشت ناموس ما را ببیند. با این خائن های داخلی که لباس نظام بر تن کرده اند و چندین تابعیت دارند، چه باید بکنیم؟

دولت روحانی در حال خرابکاری و خالی کردن ذخایر است

 «من واقعاً نگران این یک ماه تا تشکیل دولت جدید هستم. دولت روحانی در حال خرابکاری و خالی کردن ذخایر است. به دادستان‌های سراسر کشور نوشتم که این‌ها همه معادن کشور را با عجله به مزایده گذاشته‌اند، مانع آن شوید.»

سعید عمرانی افزود: «دادستان‌ها شبانه روز باید بیدار باشد. اوباش را اجیر می‌کنند و به آن‌ها پول می‌دهند تا مراکز دولتی را آتش بزنند.»

بنده واقعاً نگران این یک ماه باقیمانده دولت هستم که اتفاقی بیفتد و رسماً در حال خالی کردن خزانه ما هستند. با حقوق بشر ما را سرگرم می‌کنند و با درگیر کردن ما در اینستاگرام یا توییتر، کار خود را جلو می‌برند. ما در زمینه‌های هنری عقب هستیم و باید برای آن فکری کرد. امروزه ما در کشور صدآمریکا داریم که باید آنان را از بین ببریم. آمریکایی‌ها در زمینه بهداشت نیز جنایات زیادی کردند که باید جلوی آنان گرفته شود.

مردم ما حقیقتاً در انتخابات امسال آبروداری کردند و باید بدانیم که انقلاب ما رزمایشی است برای مقدمه‌سازی ظهور امام زمان که ان‌شالله محقق خواهد شد. دولتی که آقای رئیسی تحویل می‌گیرد، دولت بدهکاری است که باید از صفر آن را بسازند و ان‌شالله این کار نیز انجام خواهد شد و خیلی از مسائل و مشکلات مردم و جامعه قطعا حل می‌شود و همه با هم باید در این مسیر کمک کنیم تا امید به مردم بازگردد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر