کد خبر: 111807
A

وضعیت «اسلامشهر» قرمز شد/ فرماندار: مردم همراهی نکنند روزهای سختی خواهیم داشت

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر لزوم همراهی شهروندان در رعایت محدودیت های کرونایی و پروتکل های بهداشتی، گفت: اگر این رعایت و همراهی شهروندان نباشد بی تردید روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

وضعیت «اسلامشهر» قرمز شد/ فرماندار: مردم همراهی نکنند روزهای سختی خواهیم داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ مسعود مرسلپور در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا ویروس در سطح شهرستان اسلامشهر در خیز پنجم گفت: متاسفانه انتشار ویروس کرونای دلتا باعث افزایش بستری ها و مرگ ناشی از این بیماری شده است لذا محدودیت های مربوط به وضعیت قرمز کرونایی در سطح شهرستان اسلامشهر اعمال شده است.

وی افزود: بیماری زایی و سرایت پذیری ویروس کرونای دلتا بسیار بالاست و از جمله خطرناکترین جهش های این ویروس منحوس به شمار می رود لذا از شهروندان اسلامشهر درخواست داریم تا نهایت دقت را در رعایت دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند. قطعا اگر همراهی شهروندان در رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی نباشد روزهای سختی در پیش خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بی تردید دستگاههای مسئول در حوزه فرهنگسازی و آگاهسازی مردم باید بیش از گذشته مردم را به رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشویق کرده و تهدیدات ویروس جهش یافته کرونای دلتا را اطلاع رسانی کنند./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر