کد خبر: 112150
A

کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجازدر غرب تهران خبر داد.


کشف سلاح جنگی غیر مجاز در تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ "مهدی تاجیک" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند  دو نفر از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

وی بیان داشت: با شناسایی هویت متهم انو مخفیگاه انان در حوالی میدان آزادی، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهمان اخذ شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ماموران این مرکز ظهر روز گذشته در حالی که متهمان قصد داشتند  به صورت مخفیانه این سلاح را جابه جا نمایند  در یک اقدام ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودرو ی انها یک قبضه سلاح جنگی و سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال متهمان و انجام بازجویی های مقدماتی ، مشخص شد این افراد سلاح  های جنگی و شکاری از  را از همدستشان در استان های غربی کشور تهیه می کرده و پس از انتقال آن به مخفیگاه با تبلیغ در فضای مجازی آنها را به فروش می رساندند.

سرهنگ تاجیک با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیر مجاز در فضای مجازی برخورد شدید صورت خواهد داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

لازم به ذکر می باشد خودرو مذکور برابر دستور قضایی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر