کد خبر: 112382
A

دبیر ستاد احیای امر به معروف: سگ جای ازدواج و فرزند را گرفته است!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: وقتی آمار حجاب و رعایت عفاف کاهش پیدا کند آمار ازدواج و تمایل به فرزند آوری با کاهش شدید روبرو می‌شود و به جای آن نگهداری از حیواناتی، چون سگ جایگزین می‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف: سگ جای ازدواج و فرزند را گرفته است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جلسه هم اندیشی عفاف و حجاب دو روز پیش در ستاد امر به معروف و نهی منکر با حضور مسئولان این ستاد و فعالان عفاف و حجاب برگزار شد.

محمد صالح هاشمی گلپایگانی اظهار کرد: متولیان امر در حوزه عفاف و حجاب و موضع گزری‌های گاه و بیگاه آن‌ها شرایط را به اینجا رسانده است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در شرایط فعلی جامعه حجاب شاید اولویت نباشد، اما فوریت است و از طرف مسئولان باید به طور جدی به آن توجه شود.

وی افزود: دو تمدن اسلامی_ ایرانی و غربی تقابل جدی با یکدیگر دارند و سال به سال در نماد فرهنگی اسلامی _ ایرانی نسبت به نظام لیبرال غربی پیشرفت چندانی نداشته‌ایم.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حوزه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هجمه سنگینی به ما وارد شده و غرب زده‌ها و تفکرات غربی ضربات زیادی به ساست‌های اجرایی ما زده است.

وی خاطرنشان کرد: حجاب از نماد‌های قدیمی ایران و ایرانی بوده است و تقابل جدی فرهنگ غربی با فرهنگ عفاف و حجاب قابل چشم پوشی و فراموشی نیست.

هاشمی گلپایگانی گفت: وقتی آمار حجاب و رعایت عفاف کاهش پیدا کند آمار ازدواج و تمایل به فرزند آوری با کاهش شدید روبرو می‌شود و به جای آن نگهداری از حیواناتی، چون سگ جایگزین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فوریت شورای شهر تهران در تصویب ورود سگ‌ها به پارک‌ها نشان از نادیده گرفتن و کمرنگ شدن واقعیت‌های جامعه توسط افرادی با تفکراتی این چنینی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: ۶۰ درصد از اساتید زن که در دانشگاه تدریس می‌کنند مجرد هستند و تمایلی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند و بالتبع طرز تفکر این افراد بر دانشجویان پسر و دختر تاثیر گذار خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر