کد خبر: 112549
A

انتقاد محسن هاشمی از بسته شدن خیابان افتخاری در منطقه یک/ ارتش کامیون های نخاله را از این خیابان به جای دیگری منتقل کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بسته شدن خیابان تازه تاسیس در منطقه یک بدلیل عدم اجرای توافقات میان شهرداری و ارتش، زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست.

انتقاد محسن هاشمی از بسته شدن خیابان افتخاری در منطقه یک/ ارتش کامیون های نخاله را از این خیابان به جای دیگری منتقل کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی در جسله صبح امروز شورای شهر در سخنان ابتدایی خود گفت: در رابطه با مشکلات ایجاد شده در استفاده شهروندان از خیابان افتتاح شده افتخاری در منطقه یک، لازم است تذکری را به شهرداری و درخواستی را از مسئولان محترم ارتش جمهوری اسلامی داشته باشم.

وی افزود: با توجه به اینکه زمین مذکور در دوره قبل مدیریت شهری توسط مسئولان محترم ارتش آزاد سازی شده بود و از حدود یک ماه قبل نیز با اتمام عملیات عمرانی، بهره برداری از آن توسط شهروندان تهرانی آغاز شده بود، بسته شدن آن بدلیل عدم اجرای توافقات میان شهرداری و ارتش زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز داشت: از این رو از شهرداری می‌خواهیم مشکل اجرای توافق با ارتش را حل کرده تا تعهدات شهرداری اجرایی شود و از فرماندهان محترم نیروی زمینی ارتش نیز درخواست داریم با مساعدت در رفع موانع و برداشت صدها کامیون نخاله انباشته شده در این خیابان، به نارضایتی عمومی افزوده نشود./ مهر

پیشتر محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در این باره به خبرنگار فارس گفته بود: در حال حاضر پروژه 35 متری افتخاری با خاک و نخاله مسدود شده است و این کار ناشایست است که معبر عمومی و پرژه عمرانی که برای آن هزینه شده و نیاز مردم است، به هر دلیل حتی اگر مجموعه‌ای از شهرداری طلبکار بوده، به این روش مسدود شود. خالی کردن چندین کامیون نخاله در مسیر پروژه شهید افتخاری 8 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی زد.

گفتنی است پروژه ۳۵ متری افتخاری، حد فاصل دارآباد تا اتوبان امام علی (ع) می‌تواند محدوده شرق منطقه یک را از بن بست ترافیکی خارج و دسترسی ساکنان محدوده‌های دارآباد، نیاوران، آجودانیه و … به شبکه بزرگراهی امام علی (ع)، شهید صیاد شیرازی، بخش‌های مرکزی و جنوبی تهران با سهولت بخشد.

 

 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر