کد خبر: 112804
A

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اگر اعتراضات مردم خوزستان مطالبه‌گرایانه است چرا فقط در شب برگزار می‌شود؟

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه پاسداران با انتشار گزارشی دلایل استفاده نیروی انتظامی از اسلحه در ناآرامی های اخیر را بیان کرد.

خبرگزاری نزدیک به سپاه: اگر اعتراضات مردم خوزستان مطالبه‌گرایانه است چرا فقط در شب برگزار می‌شود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای  به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار گزارشی در ارتباط با اعتراضات مردم خوزستان طی پنج روز گذشته  این سوال را مطرح کرده است که "اگر این اعتراضات مردمی است و مطالبه‌گرایانه است اولا چرا تنها در شب برگزار می‌شود و مهمتر اینکه چرا ناجا در مواردی مجبور به تیراندازی می‌شود؟"

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری «فارس» در ادامه با اشاره به استفاده مردم این منطقه از اسلحه و همچنین پاسخ به چرایی تیراندازی نیروی انتظامی در درگیری های اخیر می نویسد:

برخورد ناجا و تیراندازی آنها برای مراقبت از اعتراض و مطالبات مردم خوزستان است، اعتراضاتی که چند شب است توسط گروه های تروریستی و خرابکار به انحراف رفته است. حال آنکه آنچه رسانه های وابسته به تروریست ها به شما نشان می دهند تنها بخشی از حقیقت میدان است و اصل موضوع که علت برخورد ناجا است سانسور می کنند.

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ اعتراض مردم خوزستان از شامگاه شنبه آغاز شده است تا کنون به گواه منابع رسمی دو نوجوان در این اعتراضات جان خود را از دست داده اند.

قاسم سلیمانی دشتکی علت فوت یکی از این جان باختگان به نام «مصطفی نعیماوی» را اصابت گلوله از سوی نیروهای اغتشاشگر اعلام کرده اند.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر