کد خبر: 112859
A

جزییات تجمعات دیشب در سوسنگرد، ایذه و ماهشهر / یک نفر در ایذه کشته و چند نفر زخمی شد

دیشب در شهرستان ایذه تجمع اعتراضی شکل گرفت. شهروندان برای اعلام نارضایتی خود از مشکلات موجود در خیابان تجمع کرده بودند، به دنبال برگزاری تجمع و سر دادن شعار؛ نیرو‌های انتظامی با تجمع کنندگان برخورد کردند

جزییات تجمعات دیشب در سوسنگرد، ایذه و ماهشهر / یک نفر در ایذه کشته و چند نفر زخمی شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دیشب در شهرستان ایذه تجمع اعتراضی شکل گرفت. شهروندان برای اعلام نارضایتی خود از مشکلات موجود در خیابان تجمع کرده بودند، به دنبال برگزاری تجمع و سر دادن شعار؛ نیرو‌های انتظامی با تجمع کنندگان برخورد کردند. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ برخی خبر‌ها حاکیست یک نفر بر اثر شلیک گلوله جان باخته است و تعدادی هم زخمی شده اند؛ هنوز هیچ مقام رسمی مسئولیت و مقصران تیراندازی را اعلام نکرده است.

بنابر این گزارش صدا و سیما کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چند  معترض را تایید کرده است.

حسن نبوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه با اشاره به اعتراض شب گذشته شهروندان گفت: روز گذشته عده‌ای از شهروندان گلایه‌مند از بی‌آبی در شهرستان خواستار حل این مشکل شدند.

 

در سوسنگرد نیز تجمعاتی برگزار شد که معترضان خواستار رسیدگی مسئولان به وضع آب و معیشت بودند، اما در ادامه، این تجمع هم به خشونت کشیده و درگیری هایی متعددی در سطح شهر رخ داد. معترضان سوسنگردی در این تجمع ها هم شعار های سر دادند.

دیشب در کوی طالقانی ماهشهر، هم تجمع اعتراضی گسترده ای رخ داده و معترضان شعارهایی را علیه مسئولان دادند. بر اساس گزارش دیده بان ایران این تجمع هم به خشونت کشیده شد.

 در ناآرامی‌های دیشب کوی طالقانی ماهشهر یک نفر از ماموران نیرو انتظامی با شلیک مستقیم به هدف گلوله اسلحه جنگی قرار گرفته و یک مامور دیگر زخمی شد.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: دو مأمور یگان امداد نیروی انتظامی از بالای پشت بام یکی از خانه‌ها هدف رگبار گلوله قرار گرفتند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر