کد خبر: 113877
A

ارشا اقدسی درگذشت

ارشا اقدسی در جریان همکاری با یک فیلم سینمایی خارجی در لبنان، هنگام ضبط صحنه چپ کردن ماشین، دچار سانحه جدی شده و پس از بستری در بیمارستان درگذشت.

ارشا اقدسی درگذشت

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ارشا اقدسی، بدلکار و بازیگر سینما و تلویزیون دار فانی را وداع گفت، سیاوش خیرابی بازیگر جوان سینما و دوست صمیمی ارشا اقدسی در استوری اینستاگرام خود خبر فوت ارشا اقدسی را منتشر کرد و تسلیت گفت.

علت فوت حرفه ای ترین بدلکار ایرانی،حادثه ای بود که برای او در بیروت رخ داد. ارشا اقدسی چند روز در کما با مرگ دست و پنجه نرم کرد و سر انجام تسلیم مرگ شد.

بدلکار و بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی دچار حادثه‌ای جدی شده است، قرار بود تحت عمل جراحی قرار بگیرد ولی از آنجاکه علایم حیاتی او بشدت پایین آمده، فعلا پزشکان دست نگه داشته‌اند تا وضعیت او به ثبات برسد.

اقدسی روز چهارشنبه ششم مرداد ماه در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه‌ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه‌ای سنگین شد  که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند.

به گفته یکی از دوستان و اعضای تیم بدلکاری‌اش، او در چند روز اخیر به صلاحدید پزشک درمانگرش، به کمک دارو به خواب مصنوعی برده شد.

نزدیکان ارشا اقدسی گفته‌اند که پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها یک درصد می‌دانند و آنان از مردم می‌خواهند که با همین یک درصد امید، دعا کنند که او به زندگی بازگردد.   

ارشا اقدسی متولد سال ۱۳۶۱ است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر