کد خبر: 114071
A

محسن هاشمی: امیدوارم اعضای جدید شورای شهر تهران ما را «تخریب» نکنند

رئیس سابق شورای شهر تهران صیانت از شهر و حقوق شهروندی را از امروز بر عهده اعضای دوره ششم شورای شهر تهران دانست.

محسن هاشمی: امیدوارم اعضای جدید شورای شهر تهران ما را «تخریب» نکنند

به گزارش دیده بان ایران؛ محسن هاشمی رفسنجانی در آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۰۰ شهر در کشور وجود دارد و بیش از ۷۵ درصد مردم کشور شهرنشین هستند لذا ایجاد ثبات اجتماعی و سیاسی در کشور اهمیت زیادی دارد. در حقیقت در این ثبات برگزاری همین مراسم تحلیف نقش موثری را ایفا می کند که برای برگزاری آن باید از وزارت کشور تقدیر کنیم و همچنین از مردم نیز برای شرکت آرام در انتخابات باید تقدیر کرد.

وی افزود: دوره پنجم شورا به پایان می رسد و از این پس صیانت از حقوق شهروندی و شهر به عهده اعضای دوره ششم شورای شهر تهران است که به همه این اعضا تبریک می گویم و آرزوی موفقیت جدی برای آنها دارم.

هاشمی ادامه داد: اعضای جدید در شرایط سختی شهر را تحویل می‌گیرند. شرایط سخت کرونایی و تحریم اقتصادی کار شما را با دشواری مواجه می کند. ما نیز در ابتدای دوره پنجم با چنین شرایطی مواجه بودیم. امیدواریم به زودی کارنامه و گزارش فعالیت خود را به صورت مکتوب در اختیار افکار عمومی قرار دهیم تا مورد نقد منصفانه دوستان و مردم تهران قرار بگیریم. تلاش کردیم بهترین دستاوردها را برای مردم تهران داشته باشیم.

رئیس سابق شورای شهر تهران تاکید کرد: متاسفانه در امر تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی‌هایی داشتیم که امیدواریم شورا و شهردار دوره ششم به این موضوع بپردازد. با توجه به کرونا استفاده از حمل و نقل عمومی کمتر شد اما لازم بود تعداد وسایل حمل و نقل عمومی ما بیشتر شود تا استفاده بهتری انجام شود. اگر خطوط مترو و اتوبوس برقی را تکمیل کنیم و حمل و نقل جامعی داشته باشیم قطعا شرایط بهتری رقم می خورد. امیدواریم که با تلاش شورای جدید این موضوع پیگیری شود.

هاشمی تاکید کرد: شخصا همیشه تلاش کردم در جهت کاهش تنش و تخریب دست اندرکاران دوره‌های سابق حرکت کنم. امیدوارم شورای ششم نیز چنین روشی را پی بگیرد و با نگاه مثبت به فعالیت‌های دوره پنجم بنگرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر