کد خبر: 114376
A

عامل زیرگرفتن دو زن بی حجاب در ارومیه بازداشت شد

مردی که دو زن ارومیه‌ای را در پی درگیری بر سر حجاب با ماشین خود زیر گرفته بود، دستگیر شد.

عامل زیرگرفتن دو زن بی حجاب در ارومیه بازداشت شد

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال درگیری لفظی میان یک راننده سواری پژو پارس با دو عابر زن به دلیل بی‌حجابی ، راننده سواری اقدام به زیر گرفتن این دو نفر کرد.

راننده این خودرو پس از زیر گرفتن زن و تصادف با خودروهای دیگر از صحنه متواری شد اما دستگیر شد.

هر دو زن زیرگرفته‌شده نیز به نزدیکترین مرکز اورژانس منتقل شدند . حال هر دو‌ نفر آنها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده ‌است.

واکنش نماینده ولی فقیه به ماجرا

به دنبال وقوع این حادثه نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد گفت: رفتار دیروز یک رفتار نادرست است.

حجت الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن محکوم کردن حرکت دیروز این راننده خاطی افزود: باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد.

دستگیری متهم

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم از دستگیری راننده خاطی در حادثه تصادف دیروز خیابان کاشانی ارومیه خبر داد.

مجیدی بیان کرد: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتا با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی و دستگیر و تحت نظر قرار گرفت و با قاطعیت به اتهام وی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهدگرفت.

وی افزود : اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد./ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر